Hoe heb je Leestafel gevonden?
Was het.... [193 votes total]
via een kennis/vriend (24) 12%
via een andere site (47) 24%
via een krant (0) 0%
via een tijdschrift (2) 1%
via een zoekmachine (72) 37%
zoekend naar een boek of gedicht (39) 20%
anders (9) 5%
Dit was ooit eens een vraag op de site (gebruari 2006) en dit was de uitslag.
Ik dacht zal het jullie ook eens laten zien, misschien vinden jullie dat leuk om te lezen.
Dettie
Hoe heb je leestafel gevonden?
Re: Hoe heb je leestafel gevonden?
Dettie schreef:Hoe heb je Leestafel gevonden?
Was het.... [193 votes total]
via een kennis/vriend (24) 12%
via een andere site (47) 24%
via een krant (0) 0%
via een tijdschrift (2) 1%
via een zoekmachine (72) 37%
zoekend naar een boek of gedicht (39) 20%
anders (9) 5%
Dit was ooit eens een vraag op de site (gebruari 2006) en dit was de uitslag.
Ik dacht zal het jullie ook eens laten zien, misschien vinden jullie dat leuk om te lezen.
Dettie
Dettie Dit informatieve blokje heb ik bij toeval gevonden omdat ik de laatste dagen vanwege het minder goede weer nogal eens op de forum index kijk om te zien of iemand iets heeft ingebracht. Als iemand anders tussen jouw plaatsing en mijn bezoek iets anders onder dit hoofdstuk maar een ander onderwerp had geplaatst had ik dit gemist. Is er geen andere oplossing, bijvoorbeeld het plaatsen van een lijst van de nieuwe berichten op een dag, of een lijst met onderwerpen waarop nieuwe berichten zijn geplaatst. Ik ben maar een leek en het is maar een suggestie. Hg. Pieter
Als je bij forum index kijkt dan zie je rechts staan 'berichten sinds je laatste bezoek' Daar kan je bekijken welke berichten nieuw zijn.
Er schijnt een mogelijkheid te zijn om een soort scherm te krijgen waarin je die laatste berichten gelijk ziet, dat heb ik eens geprobeerd maar het is een onoverzichtelijk rotsooitje en valt ook regelmatig uit. Ook moet je je elke keer opnieuw aanmelden voor die extra functie, is erg lastig.
Dettie
Er schijnt een mogelijkheid te zijn om een soort scherm te krijgen waarin je die laatste berichten gelijk ziet, dat heb ik eens geprobeerd maar het is een onoverzichtelijk rotsooitje en valt ook regelmatig uit. Ook moet je je elke keer opnieuw aanmelden voor die extra functie, is erg lastig.
Dettie