Hulp gevraagd bij afstuderen

Van alles en nog wat over boeken, literatuur enz.
(o.a. leesuitdaging 2022)
WMx
Berichten: 1
Lid geworden op: 07 Nov 2016, 11:19

Hulp gevraagd bij afstuderen

Berichtdoor WMx » 07 Nov 2016, 11:23

Hoi allemaal,
Mijn naam is Weng Mee Tang. Ik ben een 4e jaars ‘Communicatie en Multimedia Design’ student aan de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen (HAN). Voor mijn afstudeerproject doe ik onderzoek naar de inzet van online video om het ‘Voor Dummies’ merk(Voor Dummies boeken) te versterken. Hiervoor heb ik een enquête opgesteld en ik zou het geweldig vinden als jullie deze zouden willen invullen. Dit zal mij helpen met het afstuderen! Het kost slechts 5 minuten van je tijd.
Bedankt voor je hulp! :D

Enquête: http://www.survio.com/survey/d/T7A9D9X0B0T5D8M2M

Marjo
Berichten: 25850
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Re: Hulp gevraagd bij afstuderen

Berichtdoor Marjo » 07 Nov 2016, 15:56

Er zijn vragen die ik niet kan beantwoorden, dan kan ik niet indienen. Bijvoorbeeld welke video's ik wil zien: geen is het antwoord, en dat kan ik niet invullen.

berdine
Berichten: 3619
Lid geworden op: 23 Mei 2006, 20:42
Locatie: breda

Re: Hulp gevraagd bij afstuderen

Berichtdoor berdine » 07 Nov 2016, 16:34

Ik ook niet. Er zijn een heleboel vragen waar je 'geen' of 'weet niet' in wilt vullen en dat kan niet, dus ik vraag me af wie deze enquête wel compleet ingevuld krijgt. Misschien wil je alleen maar iets weten van mensen die wel dit soort boeken hebben of videofilmpjes willen zien? Dan is het wel zo aardig om ze halverwege te laten stoppen zonder ze eerst alles te laten invullen wat wel mogelijk is en vervolgens een antwoord te eisen op vragen waar geen antwoord op te geven is.
Succes met afstuderen en als je je enquête hebt aangepast wil ik het best nog eens proberen!


Terug naar “Diversen - proza”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten