Meedoen aan jaar van het boek?

Van alles en nog wat over boeken, literatuur enz.
(o.a. leesuitdaging 2022)
Dettie
Site Admin
Berichten: 44077
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Meedoen aan jaar van het boek?

Berichtdoor Dettie » 08 Jan 2016, 16:01

2016 is het jaar van het boek en nu zat ik te denken of wij daar ook iets leuks mee kunnen doen.

Op de website van het jaar van het boek ( http://www.2016jaarvanhetboek.nl/ ) staat bijvoorbeeld:

"Meedoen aan 2016 Jaar van het Boek kan op allerlei manieren!

In 2016 voeren we campagne om het mooie, het leuke, het belangrijke en het goede van het boek te benadrukken. Met diverse activiteiten willen we iedereen in Nederland op een vrolijke, onnadrukkelijke manier attenderen op het belang van het boek. Het hele land doet mee, dus blijf niet achter en doe ook mee!

Je kunt meedoen aan een van de vele activiteiten die worden georganiseerd door het hele land. Kijk op de kalender welke evenementen er bij jou in de buurt plaatsvinden. Deze kalender wordt gedurende het jaar aangevuld. Of denk vast na over jouw belangrijkste boek of plaats een bookshelfie.

Maar je kunt natuurlijk ook zelf een activiteit organiseren en deze aanmelden op de kalender. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een boekpresentatie, een expositie van illustraties uit prentenboeken, literaire lezingen, een avond “koken-uit-je-favoriete-kookboek”, poetry-slams, open-podium-avonden of boekfilmvertoningen. Laat zien dat je meedoet aan 2016 Jaar van het Boek door het logo op je website te zetten of in promotiematerialen af te drukken.


Hebben jullie een leuk idee?

Dettie

Dettie
Site Admin
Berichten: 44077
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: Meedoen aan jaar van het boek?

Berichtdoor Dettie » 31 Jan 2016, 14:14

Nee? Niemand een leuk idee?

Dettie

Renate
Berichten: 5898
Lid geworden op: 22 Jun 2014, 15:29

Re: Meedoen aan jaar van het boek?

Berichtdoor Renate » 31 Jan 2016, 17:30

Foto's van m'n boekenplanken in de kamer zijn niet zo interessant, vooral boeken over muziek, wat boeken over webdesign en woordenboeken.

Je zou daardoor kunnen denken dat ik nauwelijks lees. Dan zou ik de foto in de bibliotheek moeten maken en of men dat op prijs stelt?


Terug naar “Diversen - proza”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten