Introductie

Leden stellen zich voor
gerritsangers
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 Jul 2013, 12:13

Introductie

Berichtdoor gerritsangers » 26 Jul 2013, 12:34

Hallo, ik ben Gerrit Sangers. Auteur en lezer. In mijn lange leven heb ik veel geschreven maar nog niet zo veel gepubliceerd. Recente titels zijn Trance en Het meisje in de toren (Op de leestafelsite zeer mooi besproken door Dettie. Maar ik ben ook een lezer. Vooral van wat belegen literatuur. (WF Hermans, Gerard Reve, Anton Koolhaas en Elsschot. Daardoor ben ik meestal een herlezer. :-) Toch blijf ik graag op de hoogte van wat er gaande is in het literaire landschap.Leestafel is een goede site daarvoor. Vriendelijke groet, Gerrit

Dettie
Site Admin
Berichten: 44026
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: Introductie

Berichtdoor Dettie » 26 Jul 2013, 17:51

Welkom Gerrit,

Nou dan doet deze 'belegen' dame mee. Ik ben namelijk ook erg gek op boeken van Hermans, Au pair, De heilige van de horlogerie, Nooit meer slapen, en vooral van Reve ben ik een groot fan. Van Gerard Reve vind ik vooral zijn 'dagboeken' erg prettig lezen. Met dagboeken bedoel ik Brieven aan Matroos Vos, Brieven aan Simon Carmiggelt, Brieven aan mijn lijfarts etc.
Elsschot heb ik niet echt veel van gelezen Op Tjip, De leeuwentemmer, Villa des roses, Kaas en Lijmen het been na.
Van Anton Koolhaas heb ik niets gelezen volgens mij.

Dettie

gerritsangers
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 Jul 2013, 12:13

Re: Introductie

Berichtdoor gerritsangers » 26 Jul 2013, 19:43

Beste Dettie, Zelf spreek ik liever van jong belegen. Elsschot heeft niet erg veel geschreven. Van WF Hermans bezit ik bijn alles en van Reve vind ik Bezorgde ouders erg goed. Anton Koolhaas is helaas een welhaast vergeten schrijver. Zijn geluiden van de eerste dag is erg mooi. Zelf vond hij het in zijn tijd erg onterecht dat er alleen van de grote drie (Mulisch, Hermans, Reve) werd gesproken. Waarbij ik wil aantekenen dat Mulisch daar niet in hoort. Eens moet het gezegd worden.
Hartelijke groet,
Gerrit

berdine
Berichten: 3619
Lid geworden op: 23 Mei 2006, 20:42
Locatie: breda

Re: Introductie

Berichtdoor berdine » 28 Jul 2013, 21:06

Helemaal met je laatste opmerking eens, Gerrit ! En welkom hier!

gerritsangers
Berichten: 3
Lid geworden op: 26 Jul 2013, 12:13

Re: Introductie

Berichtdoor gerritsangers » 29 Jul 2013, 07:15

Hallo Berdine.
Dank voor je bijval.
Zelf zal ik denkelijk niet al te veel aan de fora deelnemen. Internet is een mooie uitvinding, maar er gaat wel
erg veel tijd inzitten. En er moet ook nog geschreven (in mijn geval veelal herschreven) worden.
Vriendelijke groet,
Gerrit

rabba

Re: Introductie

Berichtdoor rabba » 14 Okt 2014, 14:27

Zelf zal ik denkelijk niet al te veel aan de fora deelnemen. Internet is een mooie uitvinding, maar er gaat wel


Terug naar “Voorstellen leden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 9 gasten