Een korte vraag aan jullie

Leden stellen zich voor
Stephaniesn
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 Apr 2013, 09:43

Een korte vraag aan jullie

Berichtdoor Stephaniesn » 24 Apr 2013, 09:51

Hallo!

Ik ben Stephanie en vierdejaars student HBO Communicatie. Omdat ik altijd al erg veel gelezen heb was mijn keuze voor een afstudeeronderzoek dan ook niet moeilijk. Ik doe onderzoek naar de mate en manier waarop consumenten over boeken praten.

Jullie mening als fervent boekenlezer zou ik erg op prijs stellen en daarom zou ik graag 4 korte vragen willen stellen. Deze zijn in te vullen via: https://docs.google.com/forms/d/1xvai-I ... c/viewform

Alvast bedankt!

Lezer100
Berichten: 809
Lid geworden op: 03 Aug 2010, 19:52
Locatie: België
Contact:

Re: Een korte vraag aan jullie

Berichtdoor Lezer100 » 24 Apr 2013, 13:28

Stephaniesn schreef:Hallo!

Ik ben Stephanie en vierdejaars student HBO Communicatie. Omdat ik altijd al erg veel gelezen heb was mijn keuze voor een afstudeeronderzoek dan ook niet moeilijk. Ik doe onderzoek naar de mate en manier waarop consumenten over boeken praten.

Jullie mening als fervent boekenlezer zou ik erg op prijs stellen en daarom zou ik graag 4 korte vragen willen stellen. Deze zijn in te vullen via: https://docs.google.com/forms/d/1xvai-I ... c/viewform

Alvast bedankt!


Ik zal dit thuis even bekijken.
Lezer100

berdine
Berichten: 3619
Lid geworden op: 23 Mei 2006, 20:42
Locatie: breda

Re: Een korte vraag aan jullie

Berichtdoor berdine » 02 Mei 2013, 20:13

Wel, ik deed een poging, Stephanie. Maar de eerste vraag kan ik al niet invullen, omdat ik maar één antwoord mag kiezen. En van de ongeveer 5 antwoorden die ik zou willen kiezen is er niet één die mijn voorkeur heeft.......

Lezer100
Berichten: 809
Lid geworden op: 03 Aug 2010, 19:52
Locatie: België
Contact:

Re: Een korte vraag aan jullie

Berichtdoor Lezer100 » 02 Mei 2013, 21:31

Per abuis op submit geduwd na de vierde vraag. Een opmerking Stephanie. Ik vind dat je telkens verschillende antwoorden had moeten mogelijk maken. Een enkel antwoord kan trouwens omzeild worden door de optie "Other" te kiezen, waar je vrije tekst kan invullen.
Lezer100


Terug naar “Voorstellen leden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten