LEDEN STELLEN ZICH VOOR

Leden stellen zich voor
Soelaiman
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 Nov 2006, 14:10

Berichtdoor Soelaiman » 02 Nov 2006, 17:48

hallo, ik heet soelaiman en ik noem mijzelf overal op het net "soelaiman" mischien dat je me wel eens gezien hebt :P maar ik vond deze site via google en lijkt me wel leuk ivm school :)
ik zocht een recensie voor "de vijand" en dat is wat ik ook zal doen na deze reply :P ik groet jullie en ciao

Dettie
Site Admin
Berichten: 44090
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » 02 Nov 2006, 17:53

Hoi Soelaiman,

Leuk hoor dat je op het forum bent. En als je vragen hebt, je roept maar!

Groet
Bernadet

Soelaiman
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 Nov 2006, 14:10

Berichtdoor Soelaiman » 02 Nov 2006, 17:56

weten jullie dan een paar sites waar ik recensies kan vinden?
daar gaat "Google Is Your Friend" :(
[edit] het is letterlijk nergens te vinden :shock:

tiba
Berichten: 1559
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 23:58

Berichtdoor tiba » 02 Nov 2006, 18:26

Hallo Soelaiman,
Welkom op Leestafel.

Het woord "boekbesprekingen" al ingetikt op Google?
Dan vind je een heleboel sites.

Groetjes. Tiba.

Soelaiman
Berichten: 6
Lid geworden op: 02 Nov 2006, 14:10

Berichtdoor Soelaiman » 02 Nov 2006, 18:38

ik heb 2 recensies gevonden bedankt hoor!

catty
Berichten: 4
Lid geworden op: 22 Nov 2006, 14:33
Locatie: middelharnis

Berichtdoor catty » 22 Nov 2006, 14:45

Hallo,

ik ben Catty en heb me net aangemeld als nieuweling. Boeken zijn mijn lust en probeer, als ik tijd heb, veel te lezen.
Ik lees van alles behalve streekromans die niet.

Dettie
Site Admin
Berichten: 44090
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » 22 Nov 2006, 14:49

Hoi catty,

Welkom bij Leestafel! Hopelijk heb je het naar je zin hier.
Ik lees ook van alles behalve thrillers en fantasy.

groetjes
Bernadet

janna

Berichtdoor janna » 06 Dec 2006, 19:18

Doordat ik niet meer kon inloggen op het forum moest ik me opnieuw registreren, ik ben dus NIET nieuw!!

:lol:

leni
Berichten: 59
Lid geworden op: 09 Okt 2006, 13:35
Locatie: Portugal

Berichtdoor leni » 09 Dec 2006, 20:00

Pas vandaag ontdekt dat je iets over jezelf kon vertellen ..Leen Vermeiren heette ik toen ik nog in Vlaanderen woonde en daar rondtoerde langs scholen en culturele centra met poëzievoorstellingen. Ik heb ook vele jaren gepresenteerd bij Poetry International in Rotterdam. Mijn leven bestaat uit poëzie, poëzie, en poëzie..Ik lees zeer weinig proza behalve de laatste jaren dat ik in Portugal woon en daar de kranten en tijdschriften en kinderboeken verslindt om mij deze nieuwe taal eigen te maken .
Ik ben al verslaafd aan 'raad de dichter'...Ik vind alles op de site formidabel en tof.
Leni

librije
Berichten: 346
Lid geworden op: 16 Dec 2006, 16:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contact:

Beter laat dan nooit

Berichtdoor librije » 01 Jan 2007, 10:24

Hallo allemaal,

Dankzij Bernadet heb ik via Bookcrossing de Leestafel ontdekt. Daar ben ik zo enthousiast over, dat ik me er al helemaal ingestort heb, zonder de tijd (en het fatsoen!) te nemen me voor te stellen.
Ik ben Jannie, op het internet meestal Librije. Op dit forum zijn beide "aanspreektitels" toegestaan :P .

Ik ben 59, getrouwd, moeder van 3 volwassen kinderen en oma van 3 kleindochters. Ik ben altijd dol op lezen geweest. Toch is het er een tijd niet van gekomen: te druk met gezin, baan en huishouden. Sinds mijn man in de VUT zit (nou ja, zit....), wonen we in Zeeuws-Vlaanderen en met een fantastische bibliotheek in de buurt is het weer volop gaan kriebelen (je kunt gratis alles laten komen dat ergens in een Zeeuws-Vlaamse bieb aanwezig is en dat zelf thuis via internet opzoeken).

Ik ben lid geworden van een leesclub, maar die beperken zich tot 1 boek per 2 maanden :cry: . Ik heb me aangemeld bij Bookcrossing. Ook leuk om af en toe van gedachten te wisselen over een boek. En nu dus hier. Stel me er veel van voor. :B-fly:

Favoriete schrijvers heb ik niet meer :cry: : ik ben zo'n beetje tussen 1960 en 1970 blijven steken. Als je dan wat gaat lezen, grijp je terug naar schrijvers uit die tijd of je middelbare schooltijd. Ik wil wat nieuws opbouwen en ik krijg hier zo ontzettend veel voorgeschoteld, dat het me duizelt en dat kiezen moeilijk wordt. :?
Favoriete dichters nog wel: Bloem en Kopland.

Ach, ik zou nog zoveel meer kunnen vertellen, maar dat komt allemaal nog wel eens in de loop der tijd. Ik wil alleen nog kwijt, dat ik het fantastisch vind, dat er ook Vlamingen aangesloten zijn :D Wij zijn dol op Vlaanderen: we wandelen er graag en veel (zijn ook lid van een Vlaamse wandelvereniging), mijn man zit er op muziekles en de natuur in West- en Oost-Vlaanderen is prachtig. En nu er bijna geen grenzen meer zijn, wonen we niet aan de rand van Nederland, maar midden in het Vlaamse land. (Op onze regio-tv is een grensoverschrijdend programma: de Zeeuw van Vlaanderen).
Oké, niet afdwalen. En ophouden, dit wordt weer veel te lang. Vraag gerust, als je iets weten wilt van me. En de rest komt nog wel ter sprake.

Jannie
"Een mens die het aandurft om een uur te verspillen heeft de waarde van het leven nog niet ontdekt."
Charles Darwin Engels medicus en bioloog (1809-1882)

Dettie
Site Admin
Berichten: 44090
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » 01 Jan 2007, 10:46

Ha Jannie/Librije,

Leuk dat je je even voorstelt.
Bij Leestafel zitten nog meer Bookcrossers zoals smitjes, janna2, irene, bianca, Sarah, Petra en marjo.
Door Leestafel ben ik ook veel meer en andere boeken gaan lezen. Marjo maakt vaak smeuïge verslagen en dan MOET ik het ook lezen.
Ook poëzie heb ik door Leestafel ontdekt. Lizzy (is er nu niet vaak meer) begon ermee en later kwam Tiba erbij en door hun ben ik poëzie gaan waarderen.
Als je ideeën hebt voor Leestafel, roep maar, nieuwe ideeën zijn altijd welkom.

Groetjes
Bernadet

tiba
Berichten: 1559
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 23:58

Berichtdoor tiba » 02 Jan 2007, 00:35

Welkom, Librije.
Fijn dat je je voorstelt.

Hopelijk heb je het naar je zin op Leestafel.

Tiba.

irene
Berichten: 945
Lid geworden op: 04 Aug 2005, 12:51
Locatie: Helmond

Berichtdoor irene » 12 Jan 2007, 20:12

Hallo Librije. Ik zag je naam al dubbel langskomen ( hier en ook bij bookcrossing). Helaas dit item niet in de gaten gehouden.
Alsnog van harte welkom, je hebt al vele inspirerende ideeen naar voren gebracht. Fijn! Bijkomende kwestie voor oud-leestafelaars is wel dat wij nu nog meer gaan lezen... en dat deden we al zoveel ;)
Veel plezier hier en tot forums!

groetjes, irene

Larien
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 Jan 2007, 21:50
Locatie: Zele

Berichtdoor Larien » 22 Jan 2007, 16:46

Hallo iedereen,

Ik ben heel toevallig met wat opzoekwerken over bekende dichters op dit forum uitgekomen en me maar meteen aangemeld omdat er toch een aantal heel interessante dingen te lezen zijn.

Ik ben Larien, 33j getrouwd en mama van twee (zoon van 8 en een dochter van 7) Mijn voorkeur gaat vooral uit naar Poëzie en Fantasy, maar andere boeken zijn evenzeer welkom.

Ik ben ook lid van 'de verhalensite' (mijn excuses als reclame voor andere sites niet mag!) waar ik in mijn weinige vrije tijd al eens wat eigenhandig geschreven werkjes durf posten.

Dettie
Site Admin
Berichten: 44090
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » 22 Jan 2007, 17:06

Welkom Larien,

Voor poëzie zit je hier goed. Fantasy loopt niet zo hard maar af en toe wordt er wel een fantasyboek besproken dus gelezen worden ze wel.

Er zijn hier meer mensen die lid zijn van meerdere sites. Zelf zit ik ook bij diverse boekensites.

Hopelijk heb je het hier naar je zin.

Groetjes
Dettie

librije
Berichten: 346
Lid geworden op: 16 Dec 2006, 16:01
Locatie: Zeeuws-Vlaanderen
Contact:

Berichtdoor librije » 22 Jan 2007, 17:16

Van harte welkom Larien. Ik ben ook nog vrij "nieuw" (op dit forum wel te verstaan). Zele, dat is toch Vlaanderen? Ik woon in Zeeuws-Vlaanderen en ben ook in Belgisch Vlaanderen geïnteresseerd.
We zullen elkaar hier vast nog wel "spreken".
"Een mens die het aandurft om een uur te verspillen heeft de waarde van het leven nog niet ontdekt."

Charles Darwin Engels medicus en bioloog (1809-1882)

Dettie
Site Admin
Berichten: 44090
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » 22 Jan 2007, 17:25

Vergeet ik nog te melden... Als je een link hebt naar de verhalensite dan plaats ik die op de linkenpagina, daar staan o.a. ook de websites van leden op
http://www.leestafel.info/productssimple0.html

groetjes
Dettie

tiba
Berichten: 1559
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 23:58

Berichtdoor tiba » 22 Jan 2007, 18:49

Hoi Larien,

Welkom, welkom.
Hopelijk vind je je draai hier!
En als er nog vragen zijn, je weet het, hé...

Groetjes. Tiba.

irene
Berichten: 945
Lid geworden op: 04 Aug 2005, 12:51
Locatie: Helmond

Berichtdoor irene » 22 Jan 2007, 19:49

Welkom Larien.
Je hebt je draai al gevonden, zie ik..... Je naam staat voortdurend bij de aanwezige forumleden. Fijn. Ik ben nu bijna anderhalf jaar lid met genoegen!
Hopelijk doe je op leestafel veel nieuwe ideeen op!

groetjes, irene

Larien
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 Jan 2007, 21:50
Locatie: Zele

Berichtdoor Larien » 22 Jan 2007, 22:09

librije schreef:Van harte welkom Larien. Ik ben ook nog vrij "nieuw" (op dit forum wel te verstaan). Zele, dat is toch Vlaanderen? Ik woon in Zeeuws-Vlaanderen en ben ook in Belgisch Vlaanderen geïnteresseerd.
We zullen elkaar hier vast nog wel "spreken".


Zele ligt in Oost-Vlaanderen, ja. Het ligt zo'n 25km voorbij Antwerpen, richting Gent, nabij Lokeren ( geschat, maar laat me nu niet echt goed zijn in afstand schatten :-d)

Larien
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 Jan 2007, 21:50
Locatie: Zele

Berichtdoor Larien » 22 Jan 2007, 22:12

Dettie schreef:Vergeet ik nog te melden... Als je een link hebt naar de verhalensite dan plaats ik die op de linkenpagina, daar staan o.a. ook de websites van leden op
http://www.leestafel.info/productssimple0.html

groetjes
Dettie


Een link naar mijn profielpagina daar kan ik je geven. :)
Bedankt!

http://Larien.verhalensite.com/

Larien
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 Jan 2007, 21:50
Locatie: Zele

Berichtdoor Larien » 22 Jan 2007, 22:16

irene schreef:Welkom Larien.
Je hebt je draai al gevonden, zie ik..... Je naam staat voortdurend bij de aanwezige forumleden. Fijn. Ik ben nu bijna anderhalf jaar lid met genoegen!
Hopelijk doe je op leestafel veel nieuwe ideeen op!

groetjes, irene


Ik ben nog heel nieuw en heb hier nog veel te ontdekken ook hé ;)
En naar die ideeën kijk ik natuurlijk al uit!

Larien

Larien
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 Jan 2007, 21:50
Locatie: Zele

Berichtdoor Larien » 22 Jan 2007, 22:18

tiba schreef:Hoi Larien,

Welkom, welkom.
Hopelijk vind je je draai hier!
En als er nog vragen zijn, je weet het, hé...

Groetjes. Tiba.


Dank je wel voor het warme onthaal en de hulp alvast !

tiba
Berichten: 1559
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 23:58

Berichtdoor tiba » 22 Jan 2007, 22:23

Wat een prachtige site, Larien!
Voeg ik meteen toe aan mijn favorieten.
Daar wil ik vaker in grasduinen.

Tiba.

Larien
Berichten: 10
Lid geworden op: 21 Jan 2007, 21:50
Locatie: Zele

Berichtdoor Larien » 22 Jan 2007, 22:30

Een aanrader in het genre vind ik ja, en er zijn heel wat amateur proza-poëzie schrijvers(sters) die serieus pottentieel hebben ;)


Terug naar “Voorstellen leden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 56 gasten