Hier is Renate

Leden stellen zich voor
Renate

Hier is Renate

Berichtdoor Renate » 17 Feb 2011, 16:29

Dit forum ontdekte ik toevallig door een link naar een recensie van een boek van Lisette Thooft. Ik wist niet dat er een forum over boeken bestond, maar moet eerlijk toegeven dat ik er ook nooit naar gezocht heb.

Ik ben Renate. Gebruik geen pseudoniem, omdat men me daaraan inmiddels ook wel herkent. Ik lees vrij veel, naar mijn eigen mening eigenlijk nog te weinig en heb een voorkeur voor thrillers. Vroeger praatte ik vaak met m'n vader over boeken die we beiden lazen, maar daar m'n vader niet meer zo veel leest, valt dat een beetje weg.

De boeken die ik lees komen vooral uit de bibliotheek en zijn dus over het algemeen al wat ouder. Ik koop hoofdzakelijk boeken over muziek en webdesign. De eerste zijn veelal in het Engels of Duits, de laatste gewoon in het Nederlands, omdat ik daar toch de voorkeur aan geef.

Marjo
Berichten: 25828
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Berichtdoor Marjo » 17 Feb 2011, 20:21

Ha Renate.. nou, wie weet vind je hier mensen die toevallig toch dat boek gelezen hebben dat jij leest..
of misschien kun je door jouw enthousiasme anderen voor dat ene speciale boek winnen.

Dettie
Site Admin
Berichten: 44026
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » 17 Feb 2011, 20:25

Hallo Renate, welkom!

We lezen allemaal aardig wat weg dus je hebt, net wat Marjo zegt, best kans dat mensen de boeken die je leest ook gelezen hebben. Het leuke van Leestafel vind ik dat ik er zoveel ideeën van opdoe.
Dankzij Marjo ben ik begonnen aan de kinderboeken en vind dat erg leuk, en ik heb heel veel nieuwe schrijvers en boeken leren kennen die ik anders nooit ontdekt zou hebben, dankzij de mensen hier op het forum.

Groetjes
Dettie

Renate

Berichtdoor Renate » 18 Feb 2011, 00:37

Bedankt voor het welkom. Ik kom hier in ieder geval wel boeken tegen die ik heb gelezen. Helaas gaat het dan wel om boeken waar al heel lang niets meer over geschreven is op dit forum, zodat een reactie niet zo veel zin heeft. Ik heb het wel bij De Rotters Club gedaan. Van dit forum heb ik in ieder geval geleerd dat er nog een vervolg op is.

Lezer100
Berichten: 809
Lid geworden op: 03 Aug 2010, 19:52
Locatie: België
Contact:

Berichtdoor Lezer100 » 19 Feb 2011, 10:27

Renate schreef:Ik kom hier in ieder geval wel boeken tegen die ik heb gelezen. Helaas gaat het dan wel om boeken waar al heel lang niets meer over geschreven is op dit forum, zodat een reactie niet zo veel zin heeft.


Welkom Renate. Waarom zou je niet reageren op boeken waar al lang niets meer over gezegd is. Uitgepraat over een boek ben je eigenlijk nooit.
Lezer100

Renate

Berichtdoor Renate » 19 Feb 2011, 11:48

Natuurlijk kan ik ook op boeken waar veel eerder iets over geschreven is, reageren, maar vaak weten de mensen dan niet meer waar het over ging. Als ik het boek dan ook zelf heel lang geleden heb gelezen, wordt het wel lastig.


Terug naar “Voorstellen leden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten