Marianne

Leden stellen zich voor
Marianne
Berichten: 6
Lid geworden op: 23 Feb 2021, 22:56

Marianne

Berichtdoor Marianne » 23 Feb 2021, 23:02

Hallo, ik zal me een beetje voorstellen. Ik heet Marianne, ik ben achterin de vijftig jaar oud, getrouwd, moeder van vier, oma van drie. Ik lees ongeveer mijn hele leven al en heb zelf ook een flinke boekenkast. Op kleur 8)
Ik vind het leuk om mijn mening over een boek te kunnen vergelijken met die van anderen. Ik zit dan ook op een leeskring, maar dat zijn maar vijf boeken per jaar...
Ik ga het forum eens bekijken, en wie weet wat toevoegen aan de gesprekken hier en daar.

Marjo
Berichten: 25828
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Re: Marianne

Berichtdoor Marjo » 24 Feb 2021, 20:07

Leuk! Ik hoop dat je een aantal leuke dingen vindt!
Als ik me voorstel kom ik bijna op hetzelfde uit: vijf kinderen, oma van bijna 3, en een paar(!) jaar ouder. En een flinke boekenkast, maar niet op kleur. Dan kan ik niets meer vinden...

Dettie
Site Admin
Berichten: 44026
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: Marianne

Berichtdoor Dettie » 26 Feb 2021, 11:41

Hoi Marianne,

Leuk dat je je voorstelt!
Ik ben Dettie, 64 jaar, onlangs gescheiden, geen kinderen (bewust) en ben echt gek op lezen. Ik kan me een leven zonder boeken niet voorstellen.
Hier is ook natuurlijk een lekkere boekenkast vol fijne boeken, hoewel ik ook veel boeken weggeef. Maar ik heb wel mijn zogenaamde koesterboeken, die gaan echt de deur niet uit!
Hopelijk heb je het naar je zin bij Leestafel en kunnen we lekker titels en onze bevindingen over boeken delen.

Hartelijke groet,

Dettie


Terug naar “Voorstellen leden”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten