Scott Pratt - Een onschuldige cliënt

Reacties op recensies van, door leden gelezen, spannende boeken/thrillers
Dettie
Site Admin
Berichten: 44092
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Scott Pratt - Een onschuldige cliënt

Berichtdoor Dettie » 23 Dec 2008, 18:24

Scott Pratt is wat je noemt een laatbloeier. Na een carrière als verslaggever bij de krant is hij in 1996 rechten gaan studeren en heeft hij ruim acht jaar als advocaat gewerkt. 'Een onschuldige cliënt' is zijn debuut en wat mij betreft mag hij doorgaan met schrijven!

Lees het verslag, klik hier http://www.leestafel.info/productslink2.html

Joanazinha

Dettie
Site Admin
Berichten: 44092
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » 23 Dec 2008, 18:29

Mooi verslag Joananzinha! Het 'klinkt' alles een lekker spannend boek, met nadruk op lekker.

Dettie

Joanazinha
Berichten: 1445
Lid geworden op: 27 Sep 2007, 16:07
Locatie: Amersfoort

Berichtdoor Joanazinha » 23 Dec 2008, 20:54

Klopt! Het leest lekker vlot en is lekker spannend. Ik denk dat Pratt zich kan ontwikkelen in de richting van bijvoorbeeld John Grisham (maar dan met name zijn vroegere boeken) en Tami Hoag: geen zinderende spanning maar een goed opgebouwd EN goed uitgewerkt verhaal. Een plezier om te lezen. Ik zeg het niet gauw, maar ik had er geen bezwaar tegen gehad als het boek een bladzij of 50 dikker was geweest :D . Hoewel voor het verhaal niet echt nodig, hadden de rechtbankscènes ietsje verder uitgewerkt kunnen worden. Dan was het helemaal af geweest, denk ik. (hmmm, dat had ik eerder moeten bedenken, dan had het nog in de recensie mee gekund).


Terug naar “Het spannende boek/thrillers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 93 gasten