Lupko Ellen: Moddergraf (debuut)

Reacties op recensies van, door leden gelezen, spannende boeken/thrillers
Marjo
Berichten: 25855
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Lupko Ellen: Moddergraf (debuut)

Berichtdoor Marjo » 19 Aug 2007, 20:22

Het enige wat me bij dit boek stoorde was de overdaad aan details en feiten die de vaart uit het boek haalden. Maar mijn volgende boek was dat van Elisabeth George..dat boek dat ik niet eens uitgelezen heb.
Toen viel de vergelijking (ik weet niet, eigenlijk geen vergelijking mogelijk) heel positief uit voor Lupko Ellen!

Lees het verslag, klik hier http://www.thrillers-leestafel.info/lupko-ellen

Marjo

Dettie
Site Admin
Berichten: 44090
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » 20 Aug 2007, 12:14

Wat denk je Marjo? Een winnaar?

Dettie

Marjo
Berichten: 25855
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Berichtdoor Marjo » 20 Aug 2007, 20:29

Nee, dat niet.
Ik denk eigenlijk dat een boek dat gewoon een thriller is, hoe goed ook, niet deze prijs kan winnen. Het staat nergens maar ik denk dat er toch wat literairs moet zijn. Of zou dat niet hoeven en zouden ze het beoordelen in het genre waarin het valt?

Dettie
Site Admin
Berichten: 44090
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » 20 Mei 2009, 16:22

Op 27 mei aanstaande presenteert Lupko Ellen zijn nieuwe boek Wraaktocht bij boekhandel selexyz scholtens in samenwerking met Uitgeverij Passage.

Anton Brand (1953) auteur, oud-voorzitter Stichting Van der Leeuwlezing en tevens voorzitter van het bestuur Stichting Literaire Activiteiten Groningen zal Lupko Ellen interviewen over zijn nieuwste boek. Daarna zal Lupko Ellen voorlezen uit Wraaktocht. Aansluitend zal hij zijn boek signeren en zal er een borrel worden gedronken om de presentatie van het boek te vieren.

Lupko Ellen (1952) debuteerde in 2006 met de literaire thriller Moddergraf. Het boek, dat zich voornamelijk in Groningen afspeelt, werd voor een groot deel in de trein geschreven tijdens de dagelijkse reis tussen zijn woonplaats Warffum en Hilversum, waar Lupko Ellen als projectmanager bij Teleac werkte.

Net als in Moddergraf speelt ook in Wraaktocht Ludde Menkema de hoofdrol.

Beide titels worden uitgegeven door Uitgeverij Passage te Groningen.

De boekpresentatie zal plaatsvinden in onze winkel aan de Guldenstraat vanaf 20:30 uur. De deuren gaan een half uur eerder open, om 20:00 uur. Toegang is gratis.

Bron: Persbericht


Terug naar “Het spannende boek/thrillers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 107 gasten