Val McDermid - Doorbreek de stilte

Reacties op recensies van, door leden gelezen, spannende boeken/thrillers
Renate
Berichten: 5898
Lid geworden op: 22 Jun 2014, 15:29

Val McDermid - Doorbreek de stilte

Berichtdoor Renate » 13 Nov 2022, 12:06

Dit is weer een Tony Hill thriller, hetgeen betekent, dat ook Carol Jordan weer van de partij is.
In het eerste hoofdstuk maken we kennis met de moordenaar, die zich richt op vrouwen, die onder andere actief zijn op sociale media en daar de nodige rotzooi naar hun hoofd krijgen. Vrouwen die zich uitspreken over vrouwenrechten en dergelijke.

lees verder http://www.thrillers-leestafel.info/val-mcdermid

_

Dettie
Site Admin
Berichten: 44029
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: Val McDermid - Doorbreek de stilte

Berichtdoor Dettie » 13 Nov 2022, 12:26

Het 'klinkt' weer lekker Renate.
Niet zo heel erg bloederig en zo.

Dettie

Renate
Berichten: 5898
Lid geworden op: 22 Jun 2014, 15:29

Re: Val McDermid - Doorbreek de stilte

Berichtdoor Renate » 13 Nov 2022, 12:46

Nee, niet echt bloederig, hoewel de dader de zelfmoorden in scene zet naar het voorbeeld van schrijfsters, die zelfmoord hebben gepleegd. Zo wordt dus een vrouw met stenen in haar zakken in het water gedeponeerd, zodat het lijkt dat ze op dezelfde manier zelfmoord heeft gepleegd als Virginia Woolf.

Je bent trouwens snel met het plaatsen.

Op 22 november ga ik weer eens naar de centrale bibliotheek in Den Haag. Dat stond al heel lang op het programma, maar die dag moet ik naar de opticien voor controle van m'n netvlies, omdat m'n rechteroog in een klap flink achteruit is gegaan. De afspraak is wat te vroeg om er een hapje eten in de buurt aan vast te koppelen, dus heb ik besloten om er een bezoekje aan de bibliotheek aan vast te knopen en daarna een hapje te eten in een zaak, waar ik vroeger altijd met m'n vader kwam. De laatste keer was op 28 januari 2020. Ik heb toen getrakteerd, omdat ik zin had in een gerecht dat duurder was dan de hamburger die ik meestal nam. Het zal wel moeilijk zijn om weer op plaatsen te komen waar ik met m'n vader kwam, maar het moet maar.


Terug naar “Het spannende boek/thrillers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten