Svea Ersson - Zin in Zillertal

Reacties op recensies van, door leden gelezen, spannende boeken/thrillers
Marjo
Berichten: 25828
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Svea Ersson - Zin in Zillertal

Berichtdoor Marjo » 23 Jan 2022, 19:56

Hm, haar andere boeken waren spannender.

Lees meer: http://thrillers-leestafel.info/svea-ersson

-

Dettie
Site Admin
Berichten: 44026
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: Svea Ersson - Zin in Zillertal

Berichtdoor Dettie » 24 Jan 2022, 11:38

Als ik eerlijk ben, deed de titel me al het ergste vrezen.
Wat ik ook vreemd vind is dat Katja ook al een nieuwe vriend heeft voordat haar huis verkocht is en ze gelijk hoppa bij hem intrekt als blijkt dat het hotel vernield is.
Dit stukje zou me al tegenstaan want dat klopt niet echt met het verhaal van het hebben van een ander van Ralph. Ze knippert bij wijze van spreken met haar ogen en hup Dietmar is er, skileraar nog wel, hoe zoet wil je het hebben?

Dettie

Marjo
Berichten: 25828
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Re: Svea Ersson - Zin in Zillertal

Berichtdoor Marjo » 24 Jan 2022, 15:22

Daar sta je dan in een vreemd land, 's avonds laat met twee kinderen. Je kan niet in je huis, en je vriend biedt een slaapplek.
Nou ja, dit deel was dus niet zo onwaarschijnlijk. Al gaat het inderdaad niet zo best, zo dicht op elkaar meteen.Het is te pril allemaal.

Sommige dingen kunnen wel denk ik, al lijkt het allemaal toevallig. Het gezin ging ieder jaar naar die plek, ook het jaar nadat het huwelijk over en uit was. Er zit een jaartje tussen, vrij kort ja. Dat Dietmar skileraar is, dat zijn al die mannen daar natuurlijk! Haha. Nee nou, maar dat is hun leefwereld: skiën, en dat hij daar ook deel van is, is niet zo gek.
Het wordt allemaal snel verteld, ook daardoor lijkt het onwaarschijnlijk allemaal. Maar ja, als je weet hoe het in de echte wereld gaat...

Dettie
Site Admin
Berichten: 44026
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: Svea Ersson - Zin in Zillertal

Berichtdoor Dettie » 24 Jan 2022, 15:24

Haha breek me de bek niet open over het in de echte wereld gaat...

Ja het kan allemaal net wel natuurlijk, maar echt waarschijnlijk is het niet en dat maakt vaak een verhaal zwak.

Nou ja, het ene boek is leuker of beter dan een ander boek. Als het lekker weglas is het ook niet erg.

Dettie

Marjo
Berichten: 25828
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Re: Svea Ersson - Zin in Zillertal

Berichtdoor Marjo » 24 Jan 2022, 15:26

Het was toch wel even welkom, na Brecht. Daar moet je je hoofd wel degelijk bijhouden!

Dettie
Site Admin
Berichten: 44026
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: Svea Ersson - Zin in Zillertal

Berichtdoor Dettie » 24 Jan 2022, 15:37

Dat geloof ik onmiddellijk dat Brecht pittig was.

Dettie


Terug naar “Het spannende boek/thrillers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 gasten