# Helen Fields - Perfecte resten

Reacties op recensies van, door leden gelezen, spannende boeken/thrillers
Renate
Berichten: 5898
Lid geworden op: 22 Jun 2014, 15:29

# Helen Fields - Perfecte resten

Berichtdoor Renate » 12 Jan 2020, 17:49

In het eerste hoofdstuk zien we hoe een man het lichaam van een vrouw verbrandt, nadat hij eerst nog even haar linkerbovenarm heeft gebroken. Hij laat wat losse tanden in de mond van het slachtoffer vallen en hij laat ook nog een met bloed besmeurd stuk stof van een zijden sjaal achter, waar hij een zware steen op legt. Elders laat hij een metalen honkbalknuppel, zonder vingerafdrukken, maar met wat bloedresten onder wat stenen achter en een meter verderop laat hij nog een tand met wat draadjes tandvlees vallen. Hier schopt hij wat aarde overheen en vervolgens keert de man terug naar huis.


lees verder http://www.thrillers-leestafel.info/helen-fields

-

Dettie
Site Admin
Berichten: 44026
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: # Helen Fields - Perfecte resten

Berichtdoor Dettie » 15 Jan 2020, 13:19

Het gekke is dat ik het gevoel heb dat ik dit op tv gezien heb, maar het boek is van september 2019, dus dat zal dan niet kloppen.
Maar zo te lezen is het best 'goor' als jij al zegt dat je geen zwakke maag moet hebben... dan zie ik mijzelf al een beetje groen op de bank zitten. :mrgreen:

Dettie

Renate
Berichten: 5898
Lid geworden op: 22 Jun 2014, 15:29

Re: # Helen Fields - Perfecte resten

Berichtdoor Renate » 15 Jan 2020, 13:57

Tja, dat heb ik ook wel eens, dat ik iets lees in een thriller en dat ik dan denk dat ik het eerder heb gelezen.

Je leest alles wat de man met de vrouwen doet. Alleen hoe hij z'n andere slachtoffers vermoord, is niet te lezen. Het blijft een eerste klas engerd. Op een gegeven moment lees je dat z'n zus overleden is en tegen het eind van het boek blijkt dat hij er ook van verdacht wordt de hand in de dood van z'n zus en z'n moeder gehad te hebben, al heeft men dat nooit echt kunnen bewijzen.

Dettie
Site Admin
Berichten: 44026
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: # Helen Fields - Perfecte resten

Berichtdoor Dettie » 15 Jan 2020, 14:05

Brrrr. Dat is echt een engerd ja.

Dettie

Renate
Berichten: 5898
Lid geworden op: 22 Jun 2014, 15:29

Re: # Helen Fields - Perfecte resten

Berichtdoor Renate » 15 Jan 2020, 14:11

Nou z'n enge gedrag zit nog meer in wat hij met de vrouwen die hij gevangen houdt doet.

Dettie
Site Admin
Berichten: 44026
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: # Helen Fields - Perfecte resten

Berichtdoor Dettie » 16 Jan 2020, 11:05

Ik wil het niet weten :D

Dettie

Renate
Berichten: 5898
Lid geworden op: 22 Jun 2014, 15:29

Re: # Helen Fields - Perfecte resten

Berichtdoor Renate » 16 Jan 2020, 12:17

Ik zal het niet vertellen, maar zoals ik in m'n bespreking al stel, kun je je afvragen hoe de vrouwen er uiteindelijk aan toe zijn, ondanks het feit dat ze niet dood zijn.

Renate
Berichten: 5898
Lid geworden op: 22 Jun 2014, 15:29

Re: # Helen Fields - Perfecte resten

Berichtdoor Renate » 27 Mei 2021, 12:13

Inmiddels heb ik het volgende boek van de deze auteur en ik heb al een paar slordigheidjes ontdekt.
Het is weer razend spannend en gruwelijk.

Overigens moet ik opmerken dat de link bij de bespreking van dit boek niet meer werkt. Hij verwijst niet meer naar het forum.


Terug naar “Het spannende boek/thrillers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 11 gasten