Kasper van Beek - Vogelvrij

Reacties op recensies van, door leden gelezen, spannende boeken/thrillers
Marjo
Berichten: 25855
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Kasper van Beek - Vogelvrij

Berichtdoor Marjo » 20 Nov 2018, 09:37

Het is een debuut, maar hoort op een andere lijst dan die van de prijs voor debutanten die de ANV hanteert.
Overigens een hele goede eersteling! Vlot geschreven en geloofwaardig binnen de grenzen. Lekker spannend en verrassend!

Dertiger Olaf lijkt zijn leven goed voor elkaar te hebben. Hij is gelukkig getrouwd met Liesbeth die hij sinds zijn zestiende kent, heeft een goede baan in het grote productontwikkelingsbedrijf van haar vader, een mooi huis in Amstelveen en sinds kort een nieuwe, dure auto. Maar op een dag vindt hij bij thuiskomst in de post een groene envelop met daarin een foto van hemzelf en een andere man in een besneeuwd landschap bij een bevroren meer. Hij herkent zichzelf, maar niet de andere man en evenmin het landschap. Maar omdat hij een jaar terug een zwaar auto-ongeluk had waardoor hij nog steeds last heeft van geheugenverlies, begint de foto zijn leven zo te beheersen dat hij op onderzoek gaat.

Kasper van Beek is producent van films en televisie en weet hoe het moet!

Dettie
Site Admin
Berichten: 44090
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: Kasper van Beek - Vogelvrij

Berichtdoor Dettie » 20 Nov 2018, 10:50

Dat klinkt inderdaad wel spannend!

Dettie

Joanazinha
Berichten: 1445
Lid geworden op: 27 Sep 2007, 16:07
Locatie: Amersfoort

Re: Kasper van Beek - Vogelvrij

Berichtdoor Joanazinha » 20 Nov 2018, 20:38

Hmmmm, je maakt me nieuwsgierig. Ik zet hem met dun potlood op mijn 'wil ik ook wel lezen' lijstje :-).


Terug naar “Het spannende boek/thrillers”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 99 gasten