Ik vind het een goed boek doordat het is opgedeeld in verschillende verhalen.
Hoe meer hoofdstukken je in het boek hebt gelezen, hoe beter je het boek begrijpt.
Sommige personages keren in verdere hoofdstukken terug op in het verhaal,
daardoor begrijp je hoe de verhalen met elkaar verwant zijn.
Ik vind de schrijfstijl ook heel goed. De schrijver verwoord de verhalen prachtig, wat het lezen aangenaam maakt.
Daniel Kehlmann - Roem
Daniel Kehlmann - Roem
Het is een heel interessant boek omdat het is opgedeeld in 9 verschillende hoofdstukken.
Als je 1 van de hoofdstukken minder interessant vind,
dan maakt dat niets uit omdat de andere hoofdstukken een andere inhoud hebben.
Het hoofdstuk van "Hoe ik loog en stierf" vind ik een interessant hoofdstuk.
Ik vind het interessant om te lezen hoe zijn leven door elkaar geraakt door zijn dubbelleven.
Het hoofdstuk met de titel "Antwoord aan de abdis" vind ik minder interessant omdat de schrijfstijl anders is en er vooral maar 1 persoon in het verhaal voorkomt waardoor het eenzijdig wordt.
Maar over het algemeen is het een interessant en uniek boek.
Als je 1 van de hoofdstukken minder interessant vind,
dan maakt dat niets uit omdat de andere hoofdstukken een andere inhoud hebben.
Het hoofdstuk van "Hoe ik loog en stierf" vind ik een interessant hoofdstuk.
Ik vind het interessant om te lezen hoe zijn leven door elkaar geraakt door zijn dubbelleven.
Het hoofdstuk met de titel "Antwoord aan de abdis" vind ik minder interessant omdat de schrijfstijl anders is en er vooral maar 1 persoon in het verhaal voorkomt waardoor het eenzijdig wordt.
Maar over het algemeen is het een interessant en uniek boek.
Daniel Kehlmann - Roem
Dag melanie, welkom op dit forum.
Van Daniel Kehlmann heb ik Het meten van de wereld gelezen, wat ook een erg mooi en bijzonder boek was.
Als ik het goed heb gaat het boek wat jij gelezen hebt - Roem- vooral over het veranderen van mensen door onverwachte situaties.
Het kan zijn dat ik het mis heb hoor, want ik heb het niet gelezen, maar dat is wat ik over het boek gehoord heb.
Leuk dat je hier vertelt over het boek, het is op mijn lange lange lange nog-te lezen-lijst gezet.
Dettie
Dat is wel apart, vaak zijn verhalen helemaal afgesloten en begint er een nieuw verhaal met andere mensen erin.
Van Daniel Kehlmann heb ik Het meten van de wereld gelezen, wat ook een erg mooi en bijzonder boek was.
Als ik het goed heb gaat het boek wat jij gelezen hebt - Roem- vooral over het veranderen van mensen door onverwachte situaties.
Het kan zijn dat ik het mis heb hoor, want ik heb het niet gelezen, maar dat is wat ik over het boek gehoord heb.
Leuk dat je hier vertelt over het boek, het is op mijn lange lange lange nog-te lezen-lijst gezet.
Dettie
melanie schreef: Sommige personages keren in verdere hoofdstukken terug op in het verhaal,
daardoor begrijp je hoe de verhalen met elkaar verwant zijn.
Dat is wel apart, vaak zijn verhalen helemaal afgesloten en begint er een nieuw verhaal met andere mensen erin.