Sam Savage - De roep van de luiaard

Reacties op recensies van, door leden gelezen, boeken en discussie samenleesboeken
PetraO.
Berichten: 395
Lid geworden op: 29 Dec 2004, 13:42
Contact:

Sam Savage - De roep van de luiaard

Berichtdoor PetraO. » 23 Jan 2011, 17:51

Andy Whittaker ziet zichzelf als een luiaard. Dat dier hangt volgens hem door de natuur gedwongen in een boom, eenzaam en hunkerend naar sociaal contact. Hij slaakt daarbij kreten tot hij het opgeeft en hij ondersteboven aan een tak blijft hangen, net zolang tot hij dood op de grond valt.


Lees verder, klik hier http://www.leestafel.info/sam-savage

PetraO.
Ook dit gaat voorbij.

Dettie
Site Admin
Berichten: 44028
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » 23 Jan 2011, 18:55

Toch... als ik je verslag zo lees dan is het wel apart gedaan en jezelf zien als luiaard... dat is echt origineel!

Maar het heeft kennelijk geen echt Amerikaans einde. Daarmee bedoel ik dat een Amerikaans verhaal vaak wordt afgeraffeld en het eindigt vaak goed, postitief.

Dettie

PetraO.
Berichten: 395
Lid geworden op: 29 Dec 2004, 13:42
Contact:

Berichtdoor PetraO. » 23 Jan 2011, 22:52

Daar zeg je zo wat. Ik heb me nooit gerealiseerd dat Amerikaanse verhalen vaak goed eindigen, maar misschien is dat wel zo. Dit eindigt niet goed, al komt de hoofdpersoon aan het einde wel min of meer met zichzelf in het reine. Bijzonder in de zin van origineel is dit boek zeker wel.
Ook dit gaat voorbij.

Emma90
Berichten: 2
Lid geworden op: 19 Jul 2022, 18:13

Re: Sam Savage - De roep van de luiaard

Berichtdoor Emma90 » 19 Jul 2022, 18:28

Leuk boek van een authentieke schrijver. Met de interessante wendingen bewijst de auteur zijn creativiteit.


Terug naar “Door leden gelezen boeken en samenleesboeken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 20 gasten