Manja Croiset - Een knipoog in de duisternis

Reacties op recensies van, door leden gelezen, boeken en discussie samenleesboeken
Dettie
Site Admin
Berichten: 44026
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Manja Croiset - Een knipoog in de duisternis

Berichtdoor Dettie » 08 Jul 2009, 08:09

Manja Croiset vertelt in Een knipoog in de duisternis op haar specifieke manier over haar kleiner wordende wereld.

Lees het verslag, klik hier http://www.leestafel.info/manja-croiset

Plinius
Laatst gewijzigd door Dettie op 08 Aug 2009, 22:33, 1 keer totaal gewijzigd.

PieterW
Berichten: 530
Lid geworden op: 17 Jul 2007, 22:57
Locatie: den bosch

Berichtdoor PieterW » 08 Jul 2009, 11:19

Wat een mooi verslag van Plinius over een indrukwekkend boek dat ik een tijdje geleden heb aangeschaft. Hei is verwonderlijk en bewonderenswaardig dat Manja haar leven (en leed) met weinig woorden, weinig omhaal maar wel heel mooie woordvondsten weet weer te geven.
Pieter

Gast

Berichtdoor Gast » 08 Jul 2009, 11:24

Dank je wel. Plinius, Voor het schrijven van deze duidelijke recensie ( aan een boek durf ik me wel te wagen aan een recensie denk ik niet!)
"Grappig" Hoe subjectief een mens is, Ik dacht dat ik dit keer WOII echt buiten de deur had weten te houden,maar jij kijkt er objectief naar en ziet hem er toch weer doorheen. !
Nogmaals bedankt.
Manja Croiset

Plinius
Berichten: 19
Lid geworden op: 26 Nov 2007, 09:05
Locatie: Schiedam

Strikje aan m'n dag!

Berichtdoor Plinius » 08 Jul 2009, 15:46

jullie dank voor de bemoedigende reakties! Een recensie schrijven is spannend, merk ik.

Miranda
Berichten: 3
Lid geworden op: 30 Jan 2009, 13:06

Berichtdoor Miranda » 08 Jul 2009, 20:36

Een goede recensie van het boek 'een knipoog in de duisternis' van Manja Croiset. Het aangrijpende en veelzeggende boek dat mij tijdens het lezen van sommige stukken kippenvel bezorgde.

Miranda


Terug naar “Door leden gelezen boeken en samenleesboeken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten