Katie Fforde: Stoute schoenen

Reacties op recensies van, door leden gelezen, boeken en discussie samenleesboeken
Marjo
Berichten: 25855
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Katie Fforde: Stoute schoenen

Berichtdoor Marjo » 21 Mei 2009, 14:23

Een plattelandsbouquet, zoals ook Rosemary Plicher ze zo lekker kan schrijven. Voor even tussendoor, heerlijk!

Lees het verslag, klik hier http://www.leestafel.info/katie-fforde

Marjo

Joanazinha
Berichten: 1445
Lid geworden op: 27 Sep 2007, 16:07
Locatie: Amersfoort

Berichtdoor Joanazinha » 21 Mei 2009, 15:04

O ja, de boeken van Katie Fforde zijn echt lekker om tussendoor te lezen! Ik heb er ook nog eentje liggen voor de zomervakantie; kan me er al op verheugen.

Dettie
Site Admin
Berichten: 44088
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » 22 Mei 2009, 10:57

Ik was in dit boek begonnen en kon me er niet in vinden.
Wat Marjo schrijft over het plattelandsfeertje klopt, dat kan Fforde goed.
Maar ik erger me scheel aan die vrouwen op mannenjacht. Kan er ook niets aan doen. Het komt allemaal zo op hetzelfde neer. Sorry.
Vroeger las ik ze graag maar ineens was dat helemaal over, weet ook niet hoe dat komt.

Dettie

Marjo
Berichten: 25855
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Berichtdoor Marjo » 23 Mei 2009, 10:37

Vond je dat ze op jacht was? Ze had er toch al een! Dat zijn meer de yuppenboeken denk ik.
Maar ik begrijp wel; wat je bedoelt, en als er niet dit sfeertje was, moest ik er ook niet veel van hebben.

Dettie
Site Admin
Berichten: 44088
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » 23 Mei 2009, 11:05

Nee ze was niet echt op jacht. Maar toch na die kus was ze wel gelijk zeer geinteresseerd. Die dochter en vriendin zaten ook gelijk zo te klessebessen, dat irriteerde me. Alsof een leven zonder (leuke) man niet waardevol kan zijn, je dan toch wel een stakker bent. En die ze al had werd afgekeurd door de omgeving. Dat was niets.

Dettie

Anyrock
Berichten: 88
Lid geworden op: 08 Feb 2011, 15:13

De afloop van zo'n bedreiging komen we niet te weten....

Berichtdoor Anyrock » 10 Feb 2011, 15:34

Mmm, nog een keer het laatste hoofdstuk lezen dan want het is wel heel duidelijk dat de bedreiging daar is opgeheven.
En die stoute schoenen kan ik ook wel plaatsen. Dat is wat ze overdrachtelijk aantrekt als ze de strijd aan gaat...
Maar goed, ik hou wel van een positief boek op zijn tijd en chicklit valt daar zeker onder.


Terug naar “Door leden gelezen boeken en samenleesboeken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 39 gasten