Ebele Wybenga - Galerie onvolmaakt

Reacties op recensies van, door leden gelezen, boeken en discussie samenleesboeken
Dettie
Site Admin
Berichten: 44026
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Ebele Wybenga - Galerie onvolmaakt

Berichtdoor Dettie » 10 Jul 2008, 15:30

Een lekker luchtig, amusant debuut met een knipoog naar de yuppen en kunstwereld.

Lees het verslag, klik hier http://www.leestafel.info/ebele-wybenga

Dettie
Laatst gewijzigd door Dettie op 14 Mei 2009, 13:52, 2 keer totaal gewijzigd.

Marjo
Berichten: 25828
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Berichtdoor Marjo » 27 Aug 2008, 16:40

"Het is een vrolijk, optimistisch, luchtig en amusant boek. Lekker vlot geschreven en eindelijk eens zonder de beschrijvingen vol lamlendigheid van jongeren wat nu zo 'in' is. " zegt Dettie.

En ik val om van verbazing..
Ik lees het niet verder dan de verplichte pagina's en prijs me gelukkig dat er al een verslag van jouw hand is. Wat een vreselijk saai boek. Het verhaal boeit me al niet, de personages irriteren me, maar vooral de manier van schrijven doet me helemaal niets. Vlak, niets bijzonders.

Dettie
Site Admin
Berichten: 44026
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » 27 Aug 2008, 18:27

Ha we zijn het weer eens 'ouderwetsch' oneens.
Dit is een van de boeken waarvan ik tegen jou niet kan zeggen of jij het goed zal vinden Marjo. De ene keer zou ik denken dat vindt ze vast niets en dan vind je het wel wat, zoals het boek Ik ga k.ut en dit boek vind je blijkbaar niets waarvan ik toch wel een béétje dacht dat, gezien je mening over 'ik ga k.ut', je het wel wat zou vinden.
Maar ik vind dat eigenlijk wel leuk hoor die onvoorspelbaarheid.

Dettie

Marjo
Berichten: 25828
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Berichtdoor Marjo » 27 Aug 2008, 20:47

'Ik ga k,ut'is goed geschreven en deze niet.
Dat is een beoordeling van mijn kant die niet berust op jaren studie, maar toch...


Terug naar “Door leden gelezen boeken en samenleesboeken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten