Jeroen Brouwers: Geheime kamers

Reacties op recensies van, door leden gelezen, boeken en discussie samenleesboeken
Marjo
Berichten: 25855
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Jeroen Brouwers: Geheime kamers

Berichtdoor Marjo » 26 Dec 2007, 17:11

Een heel ander boek dan "bezonken rood".
Ik heb intussen begrepen dat ik een heleboel gemist heb tijdens het lezen, maar ja.. ik ben maar een simpele lezer en als een schrijver absoluut wil dat ik iets begrijp dan moet hij dat expliciet duidelijk maken. Ik ben niet goed in verborgen boodschappen.

Lees het verslag, klik hier http://www.leestafel.info/jeroen-brouwers

Marjo

Dettie
Site Admin
Berichten: 44088
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » 26 Dec 2007, 17:33

Kijk dit is nu zo'n boek dat ik wel wil lezen. Het klinkt goed Marjo.

Dettie

Marjo
Berichten: 25855
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Berichtdoor Marjo » 26 Dec 2007, 17:39

Vanwege het puzzelen Bernadet?
Of zou je het gewoon lezen zoals ik deed: wat er staat neem je je op, en misschien een enkel ding extra, maar het merendeel niet..

Dettie
Site Admin
Berichten: 44088
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » 26 Dec 2007, 17:56

Misschien wel vanwege het puzzelen maar ik kan er natuurlijk ook alleen maar uithalen wat ik er in zie, meer niet. Ik lees eigenlijk altijd boeken zoals het er staat, alleen sommige boeken belichten dingen anders en daar mag ik dan graag over nadenken.

Dettie

Gast

Berichtdoor Gast » 08 Jan 2008, 09:29

Dames toch, mijn te lezen boekenlijst wordt hiermee weer eens langer.

max

Berichtdoor max » 12 Jan 2008, 19:40

Het is alweer een tijd terug dat ik dit boek gelezen heb, maar ik kon het wel waarderen. Brouwers op zijn best, al ben ik verre van een grote fan. Afgelopen jaar kwam overigens "Datumloze Dagen" van hem uit. Als je de recensies mag geloven, dan maakt hij een goede kans om daarmee de Libris- dan wel de AKO literatuurprijs in de wacht te slepen.


Terug naar “Door leden gelezen boeken en samenleesboeken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten