Als ik nadenk over dat boek krijg ik een soort van pppppfffffff gedesoriënteerd? gevoel. Er is niets van een bepaalde tijdsaanduiding. Over hoeveel tijd gaat het hier? En waarom willen ze op het eind perse naar het meer toe? Waarom niet naar boven de berg verder op? Wat is er achter de berg? Waarom is iedereen weg en zij niet? Wat is er nu eigenlijk gebeurd?
Ik weet niet wat ik erover moet denken.
Ergens vond ik het een heel spannend boek. Een beetje grof maar wel spannend. En toch een zekere afschuw? (is te fel uitgedrukt), walging?
Roderik Six: Vloed (debuut)
Re: Roderik Six: Vloed (debuut)
Dat weet je inderdaad niet, maar dat vind ik juist prettig. Ik hou wel van verhalen die niet af zijn.
(ha ha als ze naar de berg waren gegaan, had je dan gezegd: waarom niet het meer over?)
Het onheilspellende verandert op het laatst toch wel in iets hoopvols? Of vind je van niet?
(ha ha als ze naar de berg waren gegaan, had je dan gezegd: waarom niet het meer over?)
Het onheilspellende verandert op het laatst toch wel in iets hoopvols? Of vind je van niet?
Nee ik had dan niet gevraagd waarom niet het meer overMarjo schreef: (ha ha als ze naar de berg waren gegaan, had je dan gezegd: waarom niet het meer over?)

Hoopvols... de laatste bladzijde wel ja. Een nieuw begin? Het vervolg?
Geen vervolg hoor. Dat hoef ik niet... Dit verhaal is goed zoals het is.
Je hebt wel een punt: niet naar beneden. Maar het regent niet meer, en ze vinden die boot. Het leek mij wel logisch.
Je hebt wel een punt: niet naar beneden. Maar het regent niet meer, en ze vinden die boot. Het leek mij wel logisch.
regent het dan niet meer? Volgens mij wel
toch als ze het meer opgaan

Ok, dan gaat het weer wel regenen, maar het is een tijd droog geweest en het water steeg niet meer zo.
Ik heb er over lopen denken, ik zou er zelf als een berg tegenop zien om de berg op te gaan, en ook kiezen voor het water.
Ik heb er over lopen denken, ik zou er zelf als een berg tegenop zien om de berg op te gaan, en ook kiezen voor het water.
Nee ik ga omhoog, wie weet wat vind je allemaal in dat water. 'k moet er niet aan denkenMarjo schreef:Ok, dan gaat het weer wel regenen, maar het is een tijd droog geweest en het water steeg niet meer zo.

Grappig!!!
en daarom reageren lezers zo verschillend op een verhaal!
en daarom reageren lezers zo verschillend op een verhaal!