Thema juli/augustus 2005 - reisverhalen
t word wel een fraaie wereldreis zo zeg.
Ik heb vanmorgen Bittereinders binnen gekregen..ziet er heel mooi uitgevoerd uit..prachtige foto s.
Verheug me er op om het te lezen.
Vond zijn andere boek zo prachtig.
Nog even wachten, ben nu met 'de thuiskomst" bezig,
Hoe was het ook al weer...eerst komt het wachten,het verheugen,
leunend tegen lage muurtjes...
soms is zo n boek wat klaar ligt om gelezen te worden net zo leuk als het lezen zelf.
Wil
Ik heb vanmorgen Bittereinders binnen gekregen..ziet er heel mooi uitgevoerd uit..prachtige foto s.
Verheug me er op om het te lezen.
Vond zijn andere boek zo prachtig.
Nog even wachten, ben nu met 'de thuiskomst" bezig,
Hoe was het ook al weer...eerst komt het wachten,het verheugen,
leunend tegen lage muurtjes...
soms is zo n boek wat klaar ligt om gelezen te worden net zo leuk als het lezen zelf.
Wil
Siberische reisverhalen
Hèhè, nu kan ik het boek op de rechterhelft ineens weer lezen, want de schuifbalk is er weer! Geen idee hoe het komt.
Lijkt me een interessant boek. Die verhalen over Siberië hebben me van in mijn jeugd al geïnteresseerd.
Groetjes. Tiba.
P.S. Wat denk je van het idee van een gedicht te plaatsen over het land van het boek van de dag?
Hèhè, nu kan ik het boek op de rechterhelft ineens weer lezen, want de schuifbalk is er weer! Geen idee hoe het komt.
Lijkt me een interessant boek. Die verhalen over Siberië hebben me van in mijn jeugd al geïnteresseerd.
Groetjes. Tiba.
P.S. Wat denk je van het idee van een gedicht te plaatsen over het land van het boek van de dag?