Shandi Mitchell - De tragische lotgevallen van de familie Mikolajenko

Reacties op recensies van, door leden gelezen, boeken en discussie samenleesboeken
Marjo
Berichten: 25855
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Shandi Mitchell - De tragische lotgevallen van de familie Mikolajenko

Berichtdoor Marjo » 31 Dec 2010, 12:37

De tragische lotgevallen van de familie Mikolajenko in zijn geheel.
Het was geen titel die me aansprak, maar dit boek blijkt je helemaal mee te slepen. Het is een mooi verhaal, somber, dat wel, maar aangrijpend verteld

Lees meer: http://www.leestafel.info/shandi-mitchell

Marjo

Dettie
Site Admin
Berichten: 44090
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » 31 Dec 2010, 13:40

Ja dat boek ligt hier ook te roepen om gelezen te worden maar ja, zo zijn er meerdere boeken. Ik heb wel het begin gelezen, Theo komt thuis, en dat is inderdaad indringend. Maar soms heb je behoefte aan wat vrolijkers, minder heftig, dus had ik het opzij gelegd.
Het lijkt me wel een erg mooi verhaal maar, gezien de stapels te lezen en te recenseren boeken hier, als iemand dit wil lezen (en recenseren) ... roep maar :D.

Dettie

Marjo
Berichten: 25855
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Berichtdoor Marjo » 31 Dec 2010, 15:17

Ik heb dat nu toch al gedaan? Dus kun je het even laten liggen.
Ik moest even doorbijten in het begin omdat het zo feitelijk verteld wordt. Maar Mitchell kan ook zonder emotie in de taal duidelijk maken wat die mensen meemaken. Ik raad het je toch aan!

Dettie
Site Admin
Berichten: 44090
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » 31 Dec 2010, 16:09

Ja hoor, ik wil het ook graag lezen maar ben nu helemaal niet in de stemming voor zware boeken. Dat kan soms hè. Op een zonnige dag een zwaar boek lezen komt veel minder zwaar aan als bij zulke grijze donkere dagen.

Dettie

Marjo
Berichten: 25855
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Berichtdoor Marjo » 01 Jan 2011, 10:49

Dat is wel zo. Al heb ik persoonlijk niet zo'n last van het weer als ik lees, weet ik dat anderen dat anders voelen. Dan laat je het even liggen tot de lente doorbreekt...

Annemarie
Berichten: 8537
Lid geworden op: 19 Apr 2011, 20:06

Re: Shandi Mitchell - De tragische lotgevallen van de familie Mikolajenko

Berichtdoor Annemarie » 21 Sep 2011, 11:43

Het is inderdaad een zwaar boek maar prachtig geschreven. Een boek dat ik niet had willen missen. Heel erg mooi gedaan.

Lees mijn recensie: http://www.leestafel.info/shandi-mitchell


Terug naar “Door leden gelezen boeken en samenleesboeken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 44 gasten