Dat ze schrijven kan bewijst ze met deze elf verhalen in dit boek. Ze zijn stuk voor stuk zeer apart en bijna surrealistisch.
De pech is dat ik niet van dit soort vertelling houd.
Lees verder, klik hier http://www.leestafel.info/productssimple4.html
Dettie
(Die bijna besloot haar PC uit het raam te gooien, dat ding ligt enorm dwars vandaag)
Elke Geurts - Het besluit van Dola Korstjens (debuut)
Haha ja je hebt gelijk geen verslag te maken. Altijd lastig een verhalenbundel. En je hebt al zovéél verslagen gemaakt.
Ik vond de verhalen op zich wel apart maar zo somber en inderdaad veel van hetzelfde. Ik had echt verwacht dat je heel enthousiast zou zijn. Ook vond ik de vele open eindes té open. Een keer zo'n erg open einde kan nog maar het was te vaak het geval.
Dettie
die maar zit te kijken of de shortlist al bekend is maar nee...
Ik vond de verhalen op zich wel apart maar zo somber en inderdaad veel van hetzelfde. Ik had echt verwacht dat je heel enthousiast zou zijn. Ook vond ik de vele open eindes té open. Een keer zo'n erg open einde kan nog maar het was te vaak het geval.
Dettie
die maar zit te kijken of de shortlist al bekend is maar nee...
Ik had ook al een paar keer gekeken op de debutantensite!
Ik heb wat de verhalen van Geurts betreft geen moeite met de open eindes, die passen wel. Zou ik zo af en toe een verhaal lezen, met een tussenpozen van maanden, dan zou ik ze meer waarderen denk ik.
Somber waren ze ook, ja, het ging eigenlijk nooit goed, hè?
Ik heb wat de verhalen van Geurts betreft geen moeite met de open eindes, die passen wel. Zou ik zo af en toe een verhaal lezen, met een tussenpozen van maanden, dan zou ik ze meer waarderen denk ik.
Somber waren ze ook, ja, het ging eigenlijk nooit goed, hè?
Terug naar “Door leden gelezen boeken en samenleesboeken”