Sisi is een jaar of vijftig als ze op een dag hoort dat haar zoon Rudolf samen met zijn minnares zelfmoord heeft gepleegd.
Lees verder, klik hier http://www.leestafel.info/lucas-zandberg
Gordana
Lukas Zandberg - Sisi's winterlied (debuut)
Lukas Zandberg - Sisi's winterlied (debuut)
Laatst gewijzigd door Dettie op 18 Okt 2010, 16:49, 3 keer totaal gewijzigd.
Ik ben erin begonnen. Ben ik nu te kritisch? Ik heb me al een paar keer geërgerd aan dingen die volgens mij niet kloppen. Of de verklaring moet nog komen..
Maar dat bij oudere vrouwen het vel los gaat hangen aan de onderarm is natuurlijk complete onzin. Het is echt de bovenarm waar dat kan gebeuren..
En dan heb je de moeder van dat meisje dat als ze hoort dat haar dochter dood is meteen begint ze roepen over wat haar dochter heeft gedaan! Terwijl haar niets verteld is..raar hoor.
Zoiets irriteert mij mateloos.
Maar dat bij oudere vrouwen het vel los gaat hangen aan de onderarm is natuurlijk complete onzin. Het is echt de bovenarm waar dat kan gebeuren..
En dan heb je de moeder van dat meisje dat als ze hoort dat haar dochter dood is meteen begint ze roepen over wat haar dochter heeft gedaan! Terwijl haar niets verteld is..raar hoor.
Zoiets irriteert mij mateloos.
Ik heb dit boek nu ook gelezen en net als bij Marjo storen dingen me in het boek.
Wat Marjo ook al schrijft, die vrouw die meteen roept wat haar dochter heeft gedaan terwijl ze dat niet kan weten.
Ook verderop staan dergelijke dingen. De moeder van Franz Jozef valt flauw en de volgende zin loopt ze de kamer uit.
Slechte redactie dus.
Ook vond ik het eigenlijk wel erg veel lijken op het Sisi verhaal zoals we van tv kennen. De mooie kleren, de problemen met de moeder van Franz Jozef over het grootbrengen van de kinderen. De groeiende afstand tussen de vormelijke Franz Jozef en Sisi enz enz.
Ben dus ook niet kapot van het verhaal. Het leest wel lekker vlot weg.
Dettie
Wat Marjo ook al schrijft, die vrouw die meteen roept wat haar dochter heeft gedaan terwijl ze dat niet kan weten.
Ook verderop staan dergelijke dingen. De moeder van Franz Jozef valt flauw en de volgende zin loopt ze de kamer uit.
Slechte redactie dus.
Ook vond ik het eigenlijk wel erg veel lijken op het Sisi verhaal zoals we van tv kennen. De mooie kleren, de problemen met de moeder van Franz Jozef over het grootbrengen van de kinderen. De groeiende afstand tussen de vormelijke Franz Jozef en Sisi enz enz.
Ben dus ook niet kapot van het verhaal. Het leest wel lekker vlot weg.
Dettie
Terug naar “Door leden gelezen boeken en samenleesboeken”