Marisha Pessl - Calamiteitenleer voor gevorderden
Marisha Pessl - Calamiteitenleer voor gevorderden
Laatst een verslag van dit boek op deze site gelezen, maar waar kan ik het terugvinden? Bij zoeken krijg ik geen resultaat.
Dat was geen verslag Monique, je kon dat boek winnen.
Hier staat een mooie site over dit boek http://www.marishapessl.nl/
Groetjes
Dettie
Hier staat een mooie site over dit boek http://www.marishapessl.nl/
Groetjes
Dettie
Laatst gewijzigd door Dettie op 18 Jan 2007, 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Aha,
Ik had het boek idd op de site gezien en meegedaan aan de wedstrijd, maar wist niet meer precies of er nu wel of niet een verslag op stond.
Bedankt, www.marishapessl.nl had ik destijds bekeken, erg leuk. Het boek heb ik thuis, vd bieb, een enorme pil.
Groetjes, Monique
Bedankt, www.marishapessl.nl had ik destijds bekeken, erg leuk. Het boek heb ik thuis, vd bieb, een enorme pil.
Groetjes, Monique
ja dat boek zou ik ook nog wel willen lezen. Ik heb al van meerdere mensen positieve reacties gehoord.
Zonde dat ik zelf nooit kan meedoen aan zo'n prijsvraag, dit boek had ik ook wel winnen winnen maar velen met mij merkte ik wel, er waren veel reacties op die prijsvraag.
Vertel je ons nog hoe je het vond Monique?
Groetjes
Dettie
Zonde dat ik zelf nooit kan meedoen aan zo'n prijsvraag, dit boek had ik ook wel winnen winnen maar velen met mij merkte ik wel, er waren veel reacties op die prijsvraag.
Vertel je ons nog hoe je het vond Monique?
Groetjes
Dettie
Laatst gewijzigd door Dettie op 18 Jan 2007, 17:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben dit boek nu aan het lezen en ik moet zeggen dat het een worsteling is om er doorheen te komen. Ik heb iets meer dan 200 blz gelezen en het schijnt vanaf blz 300 erg spannend te worden, dus lees ik toch maar door, maar tot nu toe vind ik het dus zeeeer teleurstellend. De hoofdpersoon is zeer ongeloofwaardig: een meisje van 17 dat meer heeft gelezen dan alle leestafelleden bij elkaar en dan maal 10. In elke zin staan 50 verwijzingen (ok, beetje overdreven) naar literaire werken, historische figuren, filmsterren etc.etc. Om de twee zinnen slaat de schrijfster weer andere zijwegen in. Je komt nooit echt in het verhaal, terwijl je vanaf de eerste bladzijde weet dat er iets ergs staat te gebeuren: de lerares van een groepje studenten heeft zich opgehangen aan een electriciteitskabel (staat ook op de achterflap), maar tot nu toe heb ik nog geen idee waarom ze dat zou gaan doen. Ik begin onderhand heel ongeduldig te worden en heb zin om een bladzijde of 100 over te slaan (heb ik nog nooit gedaan), want de schrijfster slaat alleen maar zijwegen in en vertelt me dingen die me geen barst interesseren.
Komt het over of ik een beetje gefrusteerd raak van dit boek? Nou, dat klopt.
Komt het over of ik een beetje gefrusteerd raak van dit boek? Nou, dat klopt.
warrig
Hoi, ik ben het wel met je eens Sarah. Je moet er goed voor gaan zitten om dit boek te lezen. Zeker in het begin irriteerden alle opmerkingen tussen haakjes mij mateloos, nu ben ik eraan gewend min of meer,maar prettig lezen vind ik het niet. Het moet nog spannend worden, ik worstel door. Het doet me een beetje denken aan het 1e boek van Donna Tart, zo'n beetje geheimzinnig clubje studenten.
Groetjes, Monique
Groetjes, Monique
Terug naar “Door leden gelezen boeken en samenleesboeken”