Dit boek blijkt de debuutroman van deze Australische schrijfster te zijn uit 2012, en toont aan dat haar latere succes toen al begonnen is.
Lekker leesvoer voor deze dagen.
Lees meer: http://www.leestafel.info/liane-moriarty
Liane Moriarty - Drie wensen
Re: # Liane Moriarty - Drie wensen
Klinkt als een fijn boek!
Je hoort niets meer over de ouders van de drieling die Frank Kettle en Maxine Leonard? Als er na een ongelukje ineens een drieling komt, lijkt me dat ook wel heftig.
Dettie
Dettie
Ik begrijp uit jouw vraag dat ik heb nagelaten te vertellen dat Frank en Maxine hun kinderen samen hebben opgevoed. Ik zei wel dat ze netjes getrouwd zijn, maar dat was dus niet genoeg. Zij blijven ook een rol spelen in het verhaal, al zijn de zussen belangrijker.
Je schreef heel netjes hoor dat ze toch trouwden ondanks andere plannen voordat ze wisten dat Maxine zwanger was. En dan ook nog ineens 3 kinderen!
Ik was gewoon benieuwd of dát gegeven ook besproken werd, hoe ze daar mee omgingen. Maar net wat jij schrijft het verhaal draaide toch meer om de drie zussen, wat de titel eigenlijk ook al aangeeft.
Dettie
Ik was gewoon benieuwd of dát gegeven ook besproken werd, hoe ze daar mee omgingen. Maar net wat jij schrijft het verhaal draaide toch meer om de drie zussen, wat de titel eigenlijk ook al aangeeft.
Dettie
Terug naar “Door leden gelezen boeken en samenleesboeken”