Kroongetuige heeft mij nog niet helemaal overtuigd.
Lees meer: http://www.thrillers-leestafel.info/josten-a-smits
Josten & Smits - Kroongetuige
Josten & Smits - Kroongetuige
Laatst gewijzigd door Annemarie op 17 Sep 2012, 15:28, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Re: Josten & Smits - Kroongetuige
Hé, ik krijg deze binnenkort (ook) als recensieboek. Heb je mijn recensie bij hun eerste boek (Opgelicht) gezien? Die staat ook hier op Leestafel. Ben benieuwd naar de ontwikkeling van de hoofdpersoon in deze tweede thriller van hun hand.
Edit: hmmmm, nu ik je recensie lees ben ik bang dat de heren auteurs met opzet voor deze karaktertypering hebben gekozen. Zo te zien is er weinig 'verbeterd' ten opzichte van hun debuut. Toch blijf ik benieuwd
.
Edit: hmmmm, nu ik je recensie lees ben ik bang dat de heren auteurs met opzet voor deze karaktertypering hebben gekozen. Zo te zien is er weinig 'verbeterd' ten opzichte van hun debuut. Toch blijf ik benieuwd

Toen ik de recensie ging plaatsen heb ik gekeken of er al meer van de auteurs op Leestafel stond en toen kwam ik jouw recensie over hun debuut tegen. Ik las dat mijn mening over het tweede boek toch wel erg aansluit bij jou mening over het eerste. Ik ben dus heel benieuwd wat jij van de tweede gaat vinden. Ik denk toch echt dat dit een bewust gekozen stijl is.
Ik ben niet heel positief over het boek maar ook zeker niet negatief. Het is een bepaalde stijl en daar moet je van houden maar het is in het hele boek goed doorgevoerd. Sommige dingen kon ik moeilijk geloven. Soms handelt Denise op een ondoordachte manier die echt helemaal niet past bij iemand die een speciaal agente is geweest. Ik kan daar niet meer over zeggen want dan verklap ik dingen uit het verhaal. Ben benieuwd of jij dat ook zo ervaren zal.
Ik ben niet heel positief over het boek maar ook zeker niet negatief. Het is een bepaalde stijl en daar moet je van houden maar het is in het hele boek goed doorgevoerd. Sommige dingen kon ik moeilijk geloven. Soms handelt Denise op een ondoordachte manier die echt helemaal niet past bij iemand die een speciaal agente is geweest. Ik kan daar niet meer over zeggen want dan verklap ik dingen uit het verhaal. Ben benieuwd of jij dat ook zo ervaren zal.
Heb je het boek Kroongetuige nog gelezen Joanazinha?
Dettie
(die bezig is met het archief en zodoende ook hier belandt)
Dettie
-
Dettie schreef:Heb je het boek Kroongetuige nog gelezen Joanazinha?
Dettie
Goh, volgens mij niet. Ik heb hem hier wel liggen *kijkt op achterflap*. Nee, komt me niet bekend voor; ik heb hem blijkbaar helemaal niet gelezen.......
Ik ga dat verzuim alsnog goedmaken in de komende tijd. Maar eerst ligt er een boek van NotJustAnyBook op de leesstapel nadat ik mijn huidige boek uitheb en ik zag dat er een recensieboek van Hebban naar mij onderweg is. Dit wordt dus nummer drie op de stapel

Joanazinha
heerlijk hè, al die boeken...
Dettie
Dettie
Terug naar “Het spannende boek/thrillers”