Februari was een vreselijke maand, qua werk. Van de vier weken moest ik met een collega samen drie hele weken spenderen aan een automatiseringsproject! We krijgen een nieuw systeem en we konden zo precies aangeven wat we nodig hadden. Dat betekende heel gedetailleerd, actie voor actie, al onze werkzaamheden doornemen met een programmeur.... Slopend en slecht voor mijn leeswerk
. En mocht je denken dat mijn gewone werk werd overgenomen, forget it.... Nu dus giga achterstand die we de komende week proberen in te lopen - maar dat afschuwelijk automatiseringswerk is klaar voor dit moment, gelukkig. Later nog een keer een week testen.
Ik heb alleen maar makkelijke hap-slik-wegboeken gelezen de afgelopen weken. Waaronder dit ouwetje van Jefferey Deaver, die ook nog prachtig paste in de leesuitdaging (dat dan weer wel
):
#9: Dodendans, Jeffery Deaver. Hij schrijft vlot en spannend en weet je telkens weer op het verkeerde been te zetten. Dit was weer zo'n spannende met Lincoln Rhyme en Amelia Sachs (voor de kenners).
Leesuitdaging 2012: 30 boeken lezen die voor 1 januari 2012 in mijn boekenkast stonden.
#01: Dan sterft ze - Gregg Hurwitz (in boekenkast sinds september 2011)
#02: Gevangene van de hemel - James Lee Burke (in boekenkast sinds november 2011)
#03: Kloostermoord - C.J. Sansom (in boekenkast sinds december 2011)
#04: De geletterde dood - Bruce Alexander (in boekenkast sinds november 2008)
#05: Dood op de golven - Bruce Alexander (in boekenkast sinds mei 2009)
#06: Onder de oude beuk - Maeve Binchy (in boekenkast sinds september 2008)
#07: Inferno op zee - Clive Cussler (in boekenkast sinds april 2009)
#08: Duivelsadem - Clive Cussler (in boekenkast sinds april 2009)
#09: Dodendans - Jeffery Deaver (in boekenkast sinds december 2011)