Als je een kind iets wil leren over zijn of haar lijf dan moet je dit boek erbij pakken. Op een heel speelse manier komen ze dan alles te weten over hoe het lichaam werkt.
Lees verder http://www.leestafel.info/b-westera
Dettie
Bette Westera & Philip Hopman - Hét lijfboek 5+ non-fictie
Re: Bette Westera & Philip Hopman - Hét lijfboek 5+ non-fict
Het lijkt me ook zonder die mogelijkheid tot leren al een leuk boek!
Klinkt geweldig leuk inderdaad. Als Bette Westera er mee te maken heeft komt het sowieso altijd goed.
Wat een leuke gedichten! Dit boek lijkt me een echte aanrader en ik ga de titel onthouden. Wie weet kan ik het eens cadeau geven.
Kijk, je maakt ons allemaal enthousiast
ja de gedichten of versjes hoe je het noemen wilt zijn echt heel leuk. Ik moest erg aan Annie M.G. Schmidt denken die kon ook van die doldwaze dingen schrijven met veel humor maar toch ook een kern van waarheid. Alles is heel erg vrolijk in dit boek en die liedjes op de CD zijn ook zo leuk, volgens mij kun je die heel snel meezingen. Dat liedje met foei foei foei was echt hilarisch.
Dettie
Dettie
Lijkt me heel leuk voor mijn kleindochter voor de komende Kinderboekenweek. Ik zag en hoorde hier een liedje uit het boek: http://www.youtube.com/watch?v=BpeSh3dclNE
"Een mens die het aandurft om een uur te verspillen heeft de waarde van het leven nog niet ontdekt."
Charles Darwin Engels medicus en bioloog (1809-1882)
Charles Darwin Engels medicus en bioloog (1809-1882)
Aaaarggg was ik dat liedje net kwijt uit m'n hoofd! 
Heel aanstekelijk liedje is dat hè.
Je gaat dat boek vast geweldig vinden Librije. Het is zo leuk gedaan en ook de CD is heel leuk.
Kinderen zingen volgens mij de liedjes zo mee.
Dettie

Heel aanstekelijk liedje is dat hè.
Je gaat dat boek vast geweldig vinden Librije. Het is zo leuk gedaan en ook de CD is heel leuk.
Kinderen zingen volgens mij de liedjes zo mee.
Dettie
Terug naar “Kinder- en jongerenboeken”