Sofie Rozendaal is gegroeid als schrijfster.
Lees meer: http://www.leestafel.info/sofie-rozendaal
Sofie Rozendaal - Indien plaats beschikbaar (14+)
Sofie Rozendaal - Indien plaats beschikbaar (14+)
Laatst gewijzigd door Annemarie op 15 Aug 2012, 13:44, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Sofie Rozendaal - Indien plaats beschikbaar (14+)
Klinkt als een naam die ik even moet onthouden dan!
Ze moet wel door blijven groeien en zich op fictie storten. Nu gaan alle boeken over haarzelf en staat ze steeds zelf op de cover. Dat moet ze nu niet meer blijven doen. Ze is goed genoeg om een fictieverhaal te bedenken.
Laatst gewijzigd door Annemarie op 15 Aug 2012, 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik ben aan het zoeken naar dit boek omdat dit is ingezonden voor Academica Literatuurprijs.
Hoe weet jij dat het boek vanaf 13+ is Annemarie? Ik kan dat namelijk nergens vinden.
Er wordt gesproken over 'haar eerste roman' maar ook, 'tevens geschikt als young adult boek'.
Help me eens verder, vertel, vertel...
Dettie
Hoe weet jij dat het boek vanaf 13+ is Annemarie? Ik kan dat namelijk nergens vinden.
Er wordt gesproken over 'haar eerste roman' maar ook, 'tevens geschikt als young adult boek'.
Help me eens verder, vertel, vertel...
Dettie
In het persbericht van de uitgever stond dat het een young-adult boek is weet ik nog. Ik ben het daar ook zeker mee eens. Ze heeft al meer boeken geschreven maar die waren meer non-fictie. Je weet wel, dat paardenboek met die zelfgemaakte tekeningen erin.
Laatst gewijzigd door Annemarie op 15 Aug 2012, 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Het moet dus 14+ zijn. Ik heb het goed in de recensie staan maar hier niet. Ik zal het aanpassen
Laatst gewijzigd door Annemarie op 15 Aug 2012, 13:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Maar je weet zeker dat het een 'kinderboek' is, want dat zie ik dus nergens staan.
Dettie
Dettie
Volgens mij wel. Young-adults worden natuurlijk ook vaak als 'ook voor volwassenen' gepresenteerd dus ik weet natuurlijk niet in welke hoedanigheid het is ingezonden.
Als ik google zie ik dat het vooral bij de 'gewone boeken' staat. Lastig hoor. Het is toch echt een young-adult vind ik.
Nou ja, het is ook geen ramp hoor. Ik vroeg het me alleen af.
Dettie
Dettie
Terug naar “Kinder- en jongerenboeken”