Willemijn van Abeelen - Op weg met Spiet 6+

Reacties op recensies van, door Leestafelleden gelezen, kinder- en jeugdboeken
Plaats reactie
Dettie
Site Admin
Contacteer:

Willemijn van Abeelen - Op weg met Spiet 6+

Bericht door Dettie »

Een boekje voor beginnende lezertjes.
Ik heb me gek gezocht hoe de kar waarmee de jongetjes nu ook alweer heet. Een quad dus.

lees het verslagje http://www.leestafel.info/willemijn-van-abeelen

Dettie
Marjo

Re: Willemijn van Abeelen - Op weg met Spiet 6+

Bericht door Marjo »

Namens Willemijn bedankt voor je verslag!!
Maar als je zegt dat je het ouderwetse juist wel leuk vindt, dan kan je geen vaart verwachten toch?
Dettie
Site Admin
Contacteer:

Bericht door Dettie »

De gekleurde afbeeldingen zijn rustig en doen me denken aan kinderboeken van vroeger ondanks de mooie moderne karren waar Daan en Tim in rond racen. Persoonlijk vind ik dat 'ouderwetse' juist wel wat hebben. De karren hebben overigens gezichtjes waardoor je de emoties van de karren ook kunt zien. Een enkele keer staat er tekst in een tekstballon.

Op zich een leuk boekje, het verhaal en de afbeeldingen hadden van mij wel wat meer vaart mogen hebben. Het had allemaal wat vlotter, wat speelser, mogen zijn.

Als iets ouderwets aandoet kan het evengoed nog wel vaart hebben of speels zijn. Het is allemaal een beetje stijfjes vind ik. Vooral de afbeeldingen. Ik denk dat het qua verhaal moeilijker ligt om speels te krijgen omdat je aan allerlei regels vastzit als het AVI boekjes betreft.

Dettie
die gezocht heeft naar een website van Willemijn. Kun je vragen of ze die heeft?
Marjo

Bericht door Marjo »

Doe ik.
Plaats reactie