Michael Morpurgo is geen kleine naam in kinderboekenland en ook prijzenwinnende illustrator Yuval Zommer verstaat de kunst van illustreren goed. Als deze twee gaan samenwerken dan moet het wel goed zijn. Misschien waren mijn verwachtingen te hoog gespannen maar het boek raakte me jammer genoeg niet echt.
lees verder http://www.leestafel.info/michael-morpurgo
Dettie
Michael Morpurgo & Yuval Zommer - Mijn hart was een boom
Re: Michael Morpurgo & Yuval Zommer - Mijn hart was een boom
Hm, de vertaling? Maar Margaretha van Andel is ook niet de eerste de beste.
Nee precies, dus ik twijfel of Morpurgo zelf niet zo geweldig is met gedichten. Ik denk dat hij het beter bij verhalen kan laten.
Dettie
Dettie
En ik denk dat ik minder streng zou zijn, als liefhebber van het echtpaar...
Echtpaar?
Morpurgo is een tachtigjarige schrijver en getrouwd met ene Clara en heeft drie kinderen
Sinds 1976 bezitten hij en zijn vrouw drie boerderijen waar jaarlijks zo'n 2000 kinderen op vakantie komen.
Over Yuval Zommer is niet zo veel te vinden, maar hij vormt dus geen echtpaar met Morpurgo.
Dettie
Morpurgo is een tachtigjarige schrijver en getrouwd met ene Clara en heeft drie kinderen
Sinds 1976 bezitten hij en zijn vrouw drie boerderijen waar jaarlijks zo'n 2000 kinderen op vakantie komen.
Over Yuval Zommer is niet zo veel te vinden, maar hij vormt dus geen echtpaar met Morpurgo.
Dettie
Nee joh, ik bedoel dat ik gecharmeerd ben van de Bussers: het echtpaar...
Terug naar “Kinder- en jongerenboeken”