Opnieuw een verhaal over elfje Toto en we komen oude bekenden tegen zoals o.a. Plofje de Uil.
Zie http://www.leestafel.info/esther-miskotte
Dettie
Esther Miskotte - Toto en het nieuwe elfje
Re: Esther Miskotte - Toto en het nieuwe elfje
Ik ken Toto niet, voor mij geen oude bekenden dus.
Nee het eerste deel leek je helemaal niets, dus heb ik dat boek niet naar jou gestuurd.
Dettie

Dettie
'Wel lastig is dat de namen Toto en Momo zo op elkaar lijken, waardoor je snel in verwarring komt.'
Ja, dit had ik ook! Ik vind het figuurtje Momo wel leuk, zo lekker argeloos zich overal mee bemoeien! En ik vind de illustraties ook mooi. Niet super, maar toch.
Ja, dit had ik ook! Ik vind het figuurtje Momo wel leuk, zo lekker argeloos zich overal mee bemoeien! En ik vind de illustraties ook mooi. Niet super, maar toch.
Ja echt hè, die namen vond ik echt verwarrend. Ook bij het verslag schrijven haalde ik ze steeds door elkaar.
Momo zelf is inderdaad de leukste, ook om te zien, de rest van de afbeeldingen zijn niet lelijk en de kleuren zijn ook mooi, ik kan het zeker niet om dat allemaal te tekenen, maar de figuurtjes mogen van mij wel wat fantasievoller. Het zijn eigenlijk gewoon mensjes met vleugeltjes.
Dettie
Momo zelf is inderdaad de leukste, ook om te zien, de rest van de afbeeldingen zijn niet lelijk en de kleuren zijn ook mooi, ik kan het zeker niet om dat allemaal te tekenen, maar de figuurtjes mogen van mij wel wat fantasievoller. Het zijn eigenlijk gewoon mensjes met vleugeltjes.
Dettie
Daar heb je wel gelijk in, maar: niemand weet hoe elfjes er uit zien! Of heb jij ze al ooit gezien?
haha ja natuuuuurlijk! Ze zijn heel mooi 
Dettie

Dettie
O, Nou, dat zal ik dan maar aannemen.
Terug naar “Kinder- en jongerenboeken”