# Sjoerd Kuyper - Bizar (13+)
# Sjoerd Kuyper - Bizar (13+)
Een bizar mooi en belangwekkend boek. Waar ontzettend veel over te vertellen valt.
Lees meer: http://www.leestafel.info/sjoerd-kuyper-13-15-j
-
Lees meer: http://www.leestafel.info/sjoerd-kuyper-13-15-j
-
Re: # Sjoerd Kuyper - Bizar (13+)
Ik kan dit boek ophalen bij de bibliotheek, ik had het gereserveerd en nu - dankzij jouw verslag - ben ik helemáál benieuwd naar het boek.
Zucht, zoveel mooie boeken en zo weinig (lees)tijd!
Dettie
Zucht, zoveel mooie boeken en zo weinig (lees)tijd!
Dettie
Zeg dat wel! Lees je het ene boek, dat moet dat andere wachten. En dat wil je ook lezen...
ja precies en ik heb nu zovéél boeken liggen die ik eigenlijk gelijk zou willen lezen. Wat een dillema! 
Dettie

Dettie
Ik ben er nu in aan het lezen en geniet. Ben erg benieuwd waar het heen gaat.
Dettie
Dettie
Ze blijven op dat eiland hoor!
hahaha... bijdehandje 
Dettie

Dettie
Kent u dat gevoel: een boek dat niet meteen tot leven komt? Dat had de beginzin kunnen zijn van dominee Gremdaat in DWDD. Ik heb dit boek gelezen en het heeft niet de indruk gemaakt die het verhaal op jullie heeft en op andere recensenten of lezers (hebban). Ga dit boek nog een keer lezen, zeker als het de WPP wint. Ben benieuwd of het dan dezelfde grootse indruk achterlaat. De andere titels zijn ook geslaagd, al mis ik altijd wel boeken . Wat te denken van Drama queen van Derk Visser.
Ik ben pas begonnen Anton, en het begin vind ik wel aansprekend. De eindconclusie weet ik nog niet. Ik ben zelf ook benieuwd hoe ik het zal vinden.
Wordt vervolgd...
Dettie
Wordt vervolgd...
Dettie
Ergens na het midden is er wel even een dipje, maar daarna komt het verhaal in volle kracht terug. Maar een groot deel van mijn grote waardering zit in de taal en thematiek, zoals Kuyper die in zijn meeste boeken stopt. Dus ook hier.