# Latoya Moirae - Indigo (16+)

Reacties op recensies van, door Leestafelleden gelezen, kinder- en jeugdboeken
Marjo
Berichten: 25855
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

# Latoya Moirae - Indigo (16+)

Berichtdoor Marjo » 09 Nov 2018, 14:54

Een Young Adult, maar misschien niet voor iemand die nog nat is achter de oren. Vrij pittig verhaal.

Lees meer: http://www.leestafel.info/latoya-moirae

-

Dettie
Site Admin
Berichten: 44088
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: # Latoya Moirae - Indigo (16+)

Berichtdoor Dettie » 10 Nov 2018, 12:47

Indigokinderen zijn de kinderen, de oude zielen, die licht en vrede brengen. Die laten zien dat de wereld niet moet bestaan uit conflicten en dualiteit. Maar uit harmonie en vooral respectvol en liefdevol met elkaar omgaan. Indigokinderen weten dat er meer is. Ze zijn als het ware gestuurd van de plek waar iedereen vandaan komt en na hun dood weer terugkeren. - Elke aanwezigheid op aarde is een leerproces - . Indiogkinderen zijn al vele keren op aarde geweest en hebben veel geleerd (vandaar de oude zielen) ze weten al vanaf hun (weder)geboorte heel veel en brengen mensen op hun liefdevolle manier hun inzichten over met als doel een vriendelijker wereld. Een soort reïncarnatie maar dan zijn indigokinderen personen die al vele keren gereïncarneerd zijn en weten hoe ze hun boodschap kunnen brengen.

De nieuwe tijd houdt in dat het niet langer meer om bezit, macht en geld draait maar om betrokkenheid en empathie en er voor elkaar zijn. Er wordt gezegd dat deze Nieuwe tijd er nu aan zit te komen en er steeds meer indigokinderen naar de aarde 'gestuurd' worden (ze kiezen zelf) om de wereld deze lessen te leren.

Ik ben benieuwd hoe de schrijfster dit in het boek toegepast heeft.

Dettie

Marjo
Berichten: 25855
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Re: # Latoya Moirae - Indigo (16+)

Berichtdoor Marjo » 10 Nov 2018, 21:25

Niet zoals jij dat hier beschrijft. Maar ik heb dat dan ook niet gevonden, toen ik ging zoeken. Wat ik vond staat in het verslag, en dat past de schrijfster wel toe. De hoofdpersoon voelt de aanwezigheid van overleden personen, en een andere persoon zegt dan dat ze vast ook een indigokind is.

Het begint best positief in het verhaal - al is er geen sprake van reïncarnatie en andere dingen die jij noemt. En de wending die het verhaal neemt doet dan heel veel afbreuk aan het eventuele indigo zijn.


Terug naar “Kinder- en jongerenboeken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 38 gasten