# Sanne Miltenburg - Prinses Cupcake 5+

Reacties op recensies van, door Leestafelleden gelezen, kinder- en jeugdboeken
Dettie
Site Admin
Berichten: 44090
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

# Sanne Miltenburg - Prinses Cupcake 5+

Berichtdoor Dettie » 26 Mei 2018, 21:34

Prinses Cupcake is gek op snoepen en bakt daarom elke dag lekkere dingen in de grote keuken van het kasteel.
Vandaag komt haar nieuwe juf dus bakt ze een heerlijke aardbeientaart. Maar juf Ultra wil niets weten van taart en slagroom! Veel te ongezond...

Lees verder http://www.leestafel.info/sanne-miltenburg

Dettie

Renate
Berichten: 5898
Lid geworden op: 22 Jun 2014, 15:29

Re: # Sanne Miltenburg - Prinses Cupcake 5+

Berichtdoor Renate » 27 Mei 2018, 09:15

Ik moet bijna denken aan de dochter van mensen bij wie ik altijd voor de katten zorg. Ik heb haar ongeveer vanaf haar babytijd gezien. Ik was de kattenbezorger.
Die dochter is inmiddels wat ouder dan de doelgroep van dit boekje, maar ze bakt ook graag lekkere dingen, waar ik dan natuurlijk ook van proef, als ik er ben om de sleutels te halen, of terug te brengen.

Dettie
Site Admin
Berichten: 44090
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: # Sanne Miltenburg - Prinses Cupcake 5+

Berichtdoor Dettie » 27 Mei 2018, 10:08

leuk is dat Renate. Ik kan me niet herinneren dat wij dat mochten, maar ja dat waren ook andere tijden, gebak was sowieso een cadeautje van 2 of 3 x per jaar. Wel leuk dat het meisje zo graag bakt. Je hebt maar geluk dat je mag proeven van dat lekkers. ;-)

Dettie

Renate
Berichten: 5898
Lid geworden op: 22 Jun 2014, 15:29

Re: # Sanne Miltenburg - Prinses Cupcake 5+

Berichtdoor Renate » 27 Mei 2018, 10:31

Ze bakt muffins en cupcakes en dat soort dingen. Hoe vaak ze het doet, weet ik niet.

Tijden veranderen ook en zo vergeten we dat dingen in het verleden, waar sommigen naar terug verlangen, helemaal niet zo vanzelfsprekend waren.
Mijn moeder bakte vroeger wel, vooral voor verjaardagen. Ik heb ook wel gebakken, met name notencake.
Als we op vakantie gingen, dronken we meestal koffie in een Konditorei, maar we namen er niet altijd gebak bij. M'n moeder hield de hand op de knip. Toen m'n moeder overleden was en ik dus alleen met m'n vader op vakantie ging, werd het wel iedere dag koffie met gebak. Overigens neem ik altijd warme chocola met slagroom.

Marjo
Berichten: 25855
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Re: # Sanne Miltenburg - Prinses Cupcake 5+

Berichtdoor Marjo » 27 Mei 2018, 11:10

Goede les, inderdaad kan lekker best gezond zijn!
En bij kinderen kun je de smaak nog ontwikkelen!


Terug naar “Kinder- en jongerenboeken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 gasten