Rob Geukens - Op zoek naar de Vindeleer 10+

Reacties op recensies van, door Leestafelleden gelezen, kinder- en jeugdboeken
Dettie
Site Admin
Berichten: 44090
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Rob Geukens - Op zoek naar de Vindeleer 10+

Berichtdoor Dettie » 05 Feb 2018, 16:55

Katherine (Kat) woont al zolang ze zich kan herinneren in het weeshuis Saint Jude's. Het enige wat echt van haar is, is meneer Eccleston, de teddybeer. Ze zijn dan ook onafscheidelijk. Maar op een dag is meneer Eccleston verdwenen!

Lees verder http://www.leestafel.info/rob-geukens

Dettie

Marjo
Berichten: 25855
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Re: # Rob Geukens - Op zoek naar de Vindeleer 10+

Berichtdoor Marjo » 05 Feb 2018, 22:12

Het klinkt heel erg Engels, maar dat is mijn eerste idee en het is ook niet negatief bedoeld. Lijkt me leuk

Dettie
Site Admin
Berichten: 44090
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: # Rob Geukens - Op zoek naar de Vindeleer 10+

Berichtdoor Dettie » 05 Feb 2018, 22:14

Ja het is ook leuk. Ik kan het je niet sturen want ik heb het in pdf bestand gelezen. Maar ik denk dat je het een erg leuk verhaal zou vinden.

Dettie

Marjo
Berichten: 25855
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Re: # Rob Geukens - Op zoek naar de Vindeleer 10+

Berichtdoor Marjo » 06 Feb 2018, 09:28

Ging dat goed? Dat pdf? Ik heb er ook wel eens gekregen en vind het helemaal niet te doen.

Dettie
Site Admin
Berichten: 44090
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: # Rob Geukens - Op zoek naar de Vindeleer 10+

Berichtdoor Dettie » 06 Feb 2018, 10:52

Nou ik vind het ook niet prettig, ik vergeet ook onmiddellijk dat ik dat boek heb omdat ik het niet zie.
Maar op mijn vorige adres, het laatste vakantiehuisje, kwamen de boeken niet aan, dus toen maar even zo gedaan.
Ben blij dat het nu niet meer hoeft.

Heel erg Engels zeg je... Het boek werd in een andere recensie vergeleken met Alice in wonderland, daar is dit boek misschien een heel ver nichtje of neefje van. Hooguit het weeshuis zou je Engels kunnen noemen en de naam Noggins (een bijnaam omdat de vrouw doof is en vaak zegt, zeg het nog eens...) Maar voor de rest is het gewoon een heel fantasievol verhaal dat met een beetje aanpassing zich overal kan afspelen.

Dettie


Terug naar “Kinder- en jongerenboeken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten