David Baldacci - De waker (15+)

Reacties op recensies van, door Leestafelleden gelezen, kinder- en jeugdboeken
Annemarie
Berichten: 8537
Lid geworden op: 19 Apr 2011, 20:06

David Baldacci - De waker (15+)

Berichtdoor Annemarie » 21 Okt 2016, 20:28

De waker is het tweede deel van de Vega Jane-reeks. Over het eerste deel was ik erg enthousiast maar deel twee viel me toch wat tegen. Mijn hoop is nu op het derde deel gevestigd!

Lees mijn recensie hier: http://www.leestafel.info/david-baldacci

Dettie
Site Admin
Berichten: 44029
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: David Baldacci - De waker (15+)

Berichtdoor Dettie » 22 Okt 2016, 08:39

Nou ook al valt het tegen, je weet het wel spannend te brengen. Ik was helemaal nieuwsgierig hoe het verder zou gaan.
En dat wil wat zeggen voor fantasy.

Dettie

Annemarie
Berichten: 8537
Lid geworden op: 19 Apr 2011, 20:06

Re: David Baldacci - De waker (15+)

Berichtdoor Annemarie » 22 Okt 2016, 12:07

Het is ook absoluut geen slecht boek hoor! Er zijn de afgelopen jaren heel veel fantasyboeken verschenen en dan is het moeilijk origineel te blijven. In het eerste boek van deze reeks is David Baldacci daar heel goed in geslaagd. Dit tweede boek lijkt echter ineens op heel veel andere fantasyverhalen. Ik had steeds het idee dat ik het al eens gelezen had en dat is jammer. Het derde deel lijkt weer een nieuwe invalshoek te hebben dus ik hoop dat ik dan weer aangenaam verrast zal worden.

Dettie
Site Admin
Berichten: 44029
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: David Baldacci - De waker (15+)

Berichtdoor Dettie » 22 Okt 2016, 12:31

Ja dat is zeker te hopen! Het is net als met romans, als ze teveel op andere verhalen lijken, krijg je een soort verzadiging. Dan wordt het teveel van hetzelfde en dat is altijd jammer van alle tijd die in het schrijven van een boek is gaan zitten.

Dettie


Terug naar “Kinder- en jongerenboeken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten