Nu eens geen juf maar een meester voor de klas en nog een leuke meester ook!
Lees verder http://www.leestafel.info/david-vlietstra
Dettie
David Vlietstra & Juliette de Wit - Meester Bakkebaard (6+)
Re: David Vlietstra & Juliette de Wit - Meester Bakkebaard 6+
Ken je Mees Kees? En de groep achtavonturen van Jacques Vriens? Ik zou denken dat er genoeg meneren zijn. In de boekenwereld dan toch zeker.
Leuke schoolmeesters zijn er genoeg maar meestal niet in de onderbouw inderdaad. Lijkt me een lollig boek!
ja lollig boek en lollige meester.
De schrijver David Vlietstra staat voor de klas in het basisonderwijs. Omdat zijn leerlingen in de eerste jaren alleen juffen hebben gehad, wordt hij dagelijks ongeveer zeventien keer per ongeluk met ‘juf’ aangesproken. Daarom vond hij het tijd voor een stoere meester in de onderbouw …
Mees Kees en de groep acht zijn toch wel een uitzondering, de meeste jonge kinderen hebben in de boeken vaak een juf.
Dettie
De schrijver David Vlietstra staat voor de klas in het basisonderwijs. Omdat zijn leerlingen in de eerste jaren alleen juffen hebben gehad, wordt hij dagelijks ongeveer zeventien keer per ongeluk met ‘juf’ aangesproken. Daarom vond hij het tijd voor een stoere meester in de onderbouw …
Mees Kees en de groep acht zijn toch wel een uitzondering, de meeste jonge kinderen hebben in de boeken vaak een juf.
Dettie
We zouden moeten gaan turven, maar ik denk dat het meevalt. In de boeken dan. In werkelijkheid winnen de juffen ruimschoots.