Ik kan me zo goed voorstellen dat dit boek onder mijn handen zal worden weggegrist als ik het meeneem naar de schoolbieb. Er zijn altijd 'paardenmeisjes' en die smullen hiervan.
Lees verder: http://www.leestafel.info/n-neuhaus
Nele Neuhaus - Een onverwachte bezoeker (10+)
Re: Nele Neuhaus - Een onverwachte bezoeker (10+)
Leuk dat het stiekem meer is dan "alleen maar" een paardenboek. Een veelzijdig type, die Nele Neuhaus!
Deel twee heb je niet gelezen?
Als thrillerschrijfster zal ze deze verhalen - ondanks dat ze voor jonge mensen zijn - ook wel spannend weten te maken denk ik, of lijken ze totaal niet op haar thrillers?
Dettie
Als thrillerschrijfster zal ze deze verhalen - ondanks dat ze voor jonge mensen zijn - ook wel spannend weten te maken denk ik, of lijken ze totaal niet op haar thrillers?
Dettie
Of je schrijft voor volwassenen of voor kinderen vanaf 10 jaar, dat maakt een enorm verschil. Het valt helemaal niet te vergelijken als dan bovendien het genre zo compleet anders is. Een meidenpaardenboek of een superspannende thriller.
Natuurlijk zit er spanning in, de verhaallijn is zo opgezet dat je wil weten hoe het afloopt, maar nee, niet te vergelijken!
En nee, deel twee heb ik gemist. Dat is overigens geen probleem.
Natuurlijk zit er spanning in, de verhaallijn is zo opgezet dat je wil weten hoe het afloopt, maar nee, niet te vergelijken!
En nee, deel twee heb ik gemist. Dat is overigens geen probleem.
Terug naar “Kinder- en jongerenboeken”