Maggie Stiefvater: Heartbeat 2 huiveringwekkende liefde 13+

Reacties op recensies van, door Leestafelleden gelezen, kinder- en jeugdboeken
Marjo
Berichten: 25850
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Maggie Stiefvater: Heartbeat 2 huiveringwekkende liefde 13+

Berichtdoor Marjo » 13 Mar 2014, 21:50

Ik kreeg er pas laat erg in dat ik iets miste, Het is deel twee...
Ik denk niet dat ik nu deel een nog ga lezen, deels ook omdat ik het toch net iets minder goed vind dan haar latere boeken.

lees meer: http://www.leestafel.info/maggie-stiefvater

Annemarie
Berichten: 8537
Lid geworden op: 19 Apr 2011, 20:06

Re: Maggie Stiefvater: Heartbeat 2 huiveringwekkende liefde

Berichtdoor Annemarie » 14 Mar 2014, 13:53

Nou, als je het niet meteen doorhad dan heeft ze dat wel goed gedaan. Wel jammer dat het een ander verhaal was dan waar je op hoopte.

Marjo
Berichten: 25850
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 21:01

Re: Maggie Stiefvater: Heartbeat 2 huiveringwekkende liefde

Berichtdoor Marjo » 14 Mar 2014, 19:29

Ik vond het eigenlijk wel iets hebben: je las dus feiten die overduidelijk verwezen naar iets wat eerder gebeurd was, maar omdat ik dacht dat je dat nog niet kon weten, verwachtte ik dat het stukje bij beetje in de tekst duidelijk zou worden. Een beetje verstoppertje spelen met de lezer, dat vind ik leuk.

Het is niet dat ik een ander verhaal las dan waar ik op hoopte, want ik weet tevoren eigenlijk nooit waar ik aan begin. Het is alleen nu zo, nu ik deel twee gelezen heb, dat deel een weinig nieuws zal kunnen brengen. Het is wel zo dat haar volgende boeken stukken beter zijn, dat telt mee ja.

Annemarie
Berichten: 8537
Lid geworden op: 19 Apr 2011, 20:06

Re: Maggie Stiefvater: Heartbeat 2 huiveringwekkende liefde

Berichtdoor Annemarie » 14 Mar 2014, 19:51

Dat had ik laatst ook met een boek. Ik kreeg deel 2 van een trilogie toegezonden maar ik had het eerste deel nog niet gelezen. Het tweede deel zat gelukkig zo goed in elkaar dat ik niet het gevoel had iets te hebben gemist. Alles was duidelijk. Er komt nog een derde deel en dat wil ik ook gaan lezen. Het eerste deel hoef ik eigenlijk niet want ik weet alles al, net wat jij hierboven ook schrijft.


Terug naar “Kinder- en jongerenboeken”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten