Per Nilsson - De geur van Melisse (12+)

Reacties op recensies van, door Leestafelleden gelezen, kinder- en jeugdboeken
Gast

Berichtdoor Gast » 03 Sep 2005, 19:25

haha kj mr kneem wel iemand meej (A) je weet maar nooit he:P haha maar ja ik moet ook nog eerst ff dat cafe enzo zoeke,, mar alvast superbedankt he!!

Dettie
Site Admin

Berichtdoor Dettie » 03 Sep 2005, 20:09

Oh wat leuk dat jullie elkaar gaan zien! Lijkt me hartstikke leuk!

Enne.. als je dat doen wilt sanne om het naar mij op te sturen, dan heel graag. Maar ik betaal de portoksten dan hoor. En ik heb geen haast, heb nog staaaaaaapels boeken te lezen, dus doe rustig aan.

Bernadet

irene

Berichtdoor irene » 03 Sep 2005, 20:40

Sanne,
Ik denk dat jij beter de weg kent in Sittard dan mijn persoontje!
Neem aan dat je daar naar school toe gaat?
Enne Bernadet is ook al enthousiast, wat let je...
De boeken liggen er in ieder geval...
Groetjes,
Irene

Gast

Berichtdoor Gast » 03 Sep 2005, 20:46

zeker :) kga niet naar school in een cafe :P haha maar ik ga ook niet echt naar school in sittard maar nr trevianum ligt haast bij me voordeur dus ;) maar ik kom vaak in de stad dus,, ik vind het wel :) mja zie je zaterdag dan he ;) en moet ik gewoon vragen naar irene of wat? mm dat is mijn grootste probleem,, ben niet zo goed in mensen aanspreke :$ en bernadet ff kijke of ik het kan/ma opsture en hoe dat moet he;)

Dettie
Site Admin

Berichtdoor Dettie » 03 Sep 2005, 21:05

Heee Sanne mijn eerste ontmoeting met bookcrossing was gelijk 45 mensen en die kende ik allemaal niet! Dan durf jij ééntje toch wel aan? :D
Let maar op, achteraf vind je het hartstikke leuk.

Misschien is het wel prachtig weer, kan je buiten zitten en hoef je niet eens het café in. Irene heeft een rode roos in haar haar daar herken je haar aan, grapje grapje.

Hier heb je een link naar hotel-café Limborgh
http://www.hoteldelimbourg.nl/

bernadet

tiba

Berichtdoor tiba » 04 Sep 2005, 00:15

Mooi om lezen wat leestafel bewerkt. Ik vind het spannend!
Ben benieuwd of Sanne en Irene elkaar vinden.

Groetjes. Tiba.

Gast

Berichtdoor Gast » 04 Sep 2005, 11:24

haha dat word me wat :P mja we zullen zien he ;)

Gast

Berichtdoor Gast » 04 Sep 2005, 18:25

haha ff tussendoor kben nu harry potter 6 aant lezen int engels,, heeft een van jullie die ook al gelezen? nog niks verraden ik heb hem nog niet uit :p maar tis t eerste boek wat ik int engels lees en om eerlijk te zijn vind ik het best knap van mezelf:P

tiba

Berichtdoor tiba » 04 Sep 2005, 20:57

Is ook erg knap, Sanne. Je mag terecht trots zijn. Zelf ken ik jammer genoeg weinig Engels. Ik zou dat dus niet in het Engels kunnen lezen.

Groetjes. Tiba.

irene

Berichtdoor irene » 04 Sep 2005, 21:03

Mijn oudste dochter weet ook al hoe deel zes afloopt Sanne...
Mijn engels laat het, helaas, afweten. Moet dus gewoon afwachten tot de vertaling verschijnt.. en dan is het ruzie tussen manlief, mijn andere twee dochters en ondergetekende!
"Zweinstein"groetjes van Irene

Gast

Berichtdoor Gast » 05 Sep 2005, 09:42

haha ik heb hem bijna uit :p hij is best spannend ;) ow ff tussendoor,, ik vrees dat het zaterdag toch niet door kan gaan :( ik kan de hele zaterdag niet blijkt nu dus haha toch bedankt ;)

Gast

Berichtdoor Gast » 08 Sep 2005, 20:26

Irene heb je t gelezen? want kzou het lullig vinde als je op mij zit te w88 als ik wss toch niet kom:(

irene

Berichtdoor irene » 08 Sep 2005, 22:00

Ja Sanne, ik heb het gelezen. Ik zit niet te wachten hoor, ik zit daar gewoon te smikkelen! Tussen half twee en vijf uur. Mocht je je bedenken, je weet de boeken te vinden, anders neem ik ze gewoon mee terug.
Groetjes van Irene

Gast

Berichtdoor Gast » 09 Sep 2005, 18:25

okidoki,, misschien kan ik ff tussendoor kome :p maar alst regent niet haha ik heb geen zin om door de regen te fietse (A) mja kzie ook wel of ik tijd heb enzo,,
xxx

irene

Berichtdoor irene » 10 Sep 2005, 22:51

Lieve Sanne,
De boeken lagen klaar, maar zijn, helaas, niet door jou opgehaald.
Ze zijn wel in Sittard gebleven, heb er gewoon een andere meid mee blijgemaakt!
Groetjes, Irene

Gast

Berichtdoor Gast » 11 Sep 2005, 12:46

sorry!! :( ik was t wel van plan,, mr we ginge shoppe in maasmechelen,, en we waren pas om half 5 trug en toen moes ik nog eten enzo:( het spijt me verschrikkelijk :$

irene

Berichtdoor irene » 11 Sep 2005, 17:54

Shoppen in Maasmechelen is ook leuk hoor, doe ik ook regelmatig met mijn jongste dochter. De boeken zijn nu ook in goede handen terecht: in een gezin met vier "pubers", dus...

Gast

Berichtdoor Gast » 11 Sep 2005, 19:11

haha zekr is dat leuk (H) nieuwe kleren enzo he ;) gelukkig :) hoef ik me niet helemaal schuldig te voelen (A):p

Ilona

Berichtdoor Ilona » 16 Sep 2005, 19:32

hey kmoet voor school n boekje leze ma kweetni echt iets...iemmand een tip? khou wel vn romantische en grappige boeken

Gast

boek voor school

Berichtdoor Gast » 16 Sep 2005, 19:41

Ilona schreef:hey kmoet voor school n boekje leze ma kweetni echt iets...iemmand een tip? khou wel vn romantische en grappige boeken
ik vind het uur nul van dirk bracke wel n heel ooi boek,wel n droevig verhaal maar heel meeslepend,als u da verder helpe kan ;)[/quote]

Wolvin

Berichtdoor Wolvin » 24 Jan 2006, 18:12

Ik herinner me alleen de écht goeie boeken de rest vliegt meestal direct mn hoofd uit... Maar dit boek weet ik nog precies, de wanhoop en hoop en heftige gevoelens het is me iets ^^ Ik heb t in één ruk uitgelezen!
Als al de woorden in mijn hoofd eruit zouden kunnen, dan zou ik aan tien levens nog niet genoeg hebben...

Dettie
Site Admin

Berichtdoor Dettie » 24 Jan 2006, 18:44

Hoi Wolvin,

Welkom bij Leestafel.
Ik heb van Per Nilsson jij, jij en jij gelezen en vond het prachtig!
Ik wil nog steeds dit boek ook lezen en ik hoop dat ik dat ook zo mooi vind.

Bernadet

P.S. Wat betekent het is me iets ^^ ?
*zucht* ik weet helemaal niets van die tekens :(

tiba

Berichtdoor tiba » 24 Jan 2006, 19:02

Ja hé, Wolvin.
De geur van Melisse is een boek dat blijft hangen.
Ik raad het nog steeds iedereen aan :D .

Groetjes. Tiba.

Wolvin

Berichtdoor Wolvin » 25 Jan 2006, 08:50

dit : ^^ betekent gewoon euh nou het komt van het animé af en het is als ik iets leuk vind of lief ofzo gewoon een lief lachje op mijn manier ;) Ik vind t nog altijd het meest passend bij mij, ik gebruik t ook behoorlijk vaak ^^ (--> dit wil dus zeggen dat ik een beetje glimlachend ben) je moet het zien als twee oogjes, velen posten dan ook ^.^ om de neus er nog bij te zetten maar dat vind ik dan weer teveel werk. En bedankt voor de verwelkoming :oops: Ik wil t boek wel nog eens lezen (en dat heb ik toch niet zo vaak!)
Als al de woorden in mijn hoofd eruit zouden kunnen, dan zou ik aan tien levens nog niet genoeg hebben...

Unknown

Berichtdoor Unknown » 26 Mar 2006, 16:08

tiba schreef:Ja hé, Wolvin.
De geur van Melisse is een boek dat blijft hangen.
Ik raad het nog steeds iedereen aan :D .

Groetjes. Tiba.

Ja, het is idd wel een boek dat blijft hangen! Ik heb het vier jaar geleden gelezen en ik weet er echt nog superveel van. Ik vond het een goed boek omdat het zo lang in je hoofd blijft rondspoken maar ik vond het ook wel raar. Ik weet niet waarom, maar het had iets heel speciaals dat ik ergens wel mooi vond, maar ergens ook gewoon te raar. Ik weet niet waarom maar ik vond het een bizar boek. En juist daarom zou ik het ook aan iedereen aanraden. Het is eens iets anders en is het wel oke.

Terug naar “Kinder- en jongerenboeken”