Per Nilsson - De geur van Melisse (12+)
zeker
kga niet naar school in een cafe
haha maar ik ga ook niet echt naar school in sittard maar nr trevianum ligt haast bij me voordeur dus
maar ik kom vaak in de stad dus,, ik vind het wel
mja zie je zaterdag dan he
en moet ik gewoon vragen naar irene of wat? mm dat is mijn grootste probleem,, ben niet zo goed in mensen aanspreke :$ en bernadet ff kijke of ik het kan/ma opsture en hoe dat moet he;)

Heee Sanne mijn eerste ontmoeting met bookcrossing was gelijk 45 mensen en die kende ik allemaal niet! Dan durf jij ééntje toch wel aan?
Let maar op, achteraf vind je het hartstikke leuk.
Misschien is het wel prachtig weer, kan je buiten zitten en hoef je niet eens het café in. Irene heeft een rode roos in haar haar daar herken je haar aan, grapje grapje.
Hier heb je een link naar hotel-café Limborgh
http://www.hoteldelimbourg.nl/
bernadet

Let maar op, achteraf vind je het hartstikke leuk.
Misschien is het wel prachtig weer, kan je buiten zitten en hoef je niet eens het café in. Irene heeft een rode roos in haar haar daar herken je haar aan, grapje grapje.
Hier heb je een link naar hotel-café Limborgh
http://www.hoteldelimbourg.nl/
bernadet
boek voor school
ik vind het uur nul van dirk bracke wel n heel ooi boek,wel n droevig verhaal maar heel meeslepend,als u da verder helpe kanIlona schreef:hey kmoet voor school n boekje leze ma kweetni echt iets...iemmand een tip? khou wel vn romantische en grappige boeken

Ik herinner me alleen de écht goeie boeken de rest vliegt meestal direct mn hoofd uit... Maar dit boek weet ik nog precies, de wanhoop en hoop en heftige gevoelens het is me iets ^^ Ik heb t in één ruk uitgelezen!
Als al de woorden in mijn hoofd eruit zouden kunnen, dan zou ik aan tien levens nog niet genoeg hebben...
dit : ^^ betekent gewoon euh nou het komt van het animé af en het is als ik iets leuk vind of lief ofzo gewoon een lief lachje op mijn manier
Ik vind t nog altijd het meest passend bij mij, ik gebruik t ook behoorlijk vaak ^^ (--> dit wil dus zeggen dat ik een beetje glimlachend ben) je moet het zien als twee oogjes, velen posten dan ook ^.^ om de neus er nog bij te zetten maar dat vind ik dan weer teveel werk. En bedankt voor de verwelkoming
Ik wil t boek wel nog eens lezen (en dat heb ik toch niet zo vaak!)

Als al de woorden in mijn hoofd eruit zouden kunnen, dan zou ik aan tien levens nog niet genoeg hebben...
tiba schreef:Ja hé, Wolvin.
De geur van Melisse is een boek dat blijft hangen.
Ik raad het nog steeds iedereen aan.
Groetjes. Tiba.
Ja, het is idd wel een boek dat blijft hangen! Ik heb het vier jaar geleden gelezen en ik weet er echt nog superveel van. Ik vond het een goed boek omdat het zo lang in je hoofd blijft rondspoken maar ik vond het ook wel raar. Ik weet niet waarom, maar het had iets heel speciaals dat ik ergens wel mooi vond, maar ergens ook gewoon te raar. Ik weet niet waarom maar ik vond het een bizar boek. En juist daarom zou ik het ook aan iedereen aanraden. Het is eens iets anders en is het wel oke.
Terug naar “Kinder- en jongerenboeken”