Leden gezocht voor leesclub

Van alles en nog wat over boeken, literatuur enz.
(o.a. leesuitdaging 2022)
Leesclub
Berichten: 1
Lid geworden op: 14 Mei 2012, 19:52

Leden gezocht voor leesclub

Berichtdoor Leesclub » 14 Mei 2012, 20:01

Hallo allemaal,
Allereerst: sorry als dit tegen de regels is. Ik heb de forumregels doorzocht en de zoekterm 'leeslcub' losgelaten op het forum, maar kon niks vinden over het plaatsen van oproepjes..

Zoals jullie al vermoeden, zoekt onze leesclub (Utrecht e.o.) nieuwe leden. Elke eerste of tweede dinsdag van de maand bespreken we een boek bij één van de leden thuis. Ons doel is om het boek meerwaarde te geven door middel van een zinvolle bespreking. Elke maand doet één van de leden drie voorstellen voor boeken, waarna de rest hun voorkeursstem uitbrengt en we het boek lezen met de meeste stemmen.
Een greep uit de door ons reeds besproken boeken (internationale literatuur):
Vrijheid - Jonathan Franzen
Kafka op het strand - Haruki Murakami
Kalme Chaos - Sandro Veronesi
De Zwarte met het Witte Hart - Arthur Japin

We bestaan op dit moment uit 4 vrouwen en 2 mannen van verschillende leeftijden. Iedereen is welkom.
Als je belangstelling hebt, graag een berichtje sturen naar leesclubzoektleden at hotmail dot com
(dit is een emaildres speciaal aangemaakt voor nieuwe leden, dus no worries over privacy..)

Groetjes!

berdine
Berichten: 3619
Lid geworden op: 23 Mei 2006, 20:42
Locatie: breda

Re: Leden gezocht voor leesclub

Berichtdoor berdine » 15 Mei 2012, 10:21

Ik vind dit wel een èrg anonieme oproep. "Groetjes!"
Groetjes, Anneke/Joke/Piet was evengoed anoniem geweest, maar komt iets aardiger over. (Dit voor het geval je deze oproep nog op meerdere fora wilt plaatsen.)
Overigens is Utrecht voor mij te ver weg....

Dettie
Site Admin
Berichten: 44090
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Re: Leden gezocht voor leesclub

Berichtdoor Dettie » 15 Mei 2012, 10:25

Klopt het dat ik al eens een oproep voor jullie geplaatst heb? Er staat me zo iets bij namelijk. Misschien was het wel een andere groep hoor.
Heeft jullie leesclub ook een naam? Zijn jullie op internet te vinden? Kunnen alleen mensen uit Utrecht e.o reageren? vertel, vertel.

Dettie


Terug naar “Diversen - proza”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 74 gasten