Melden van niet werkende links en ledensites

Van alles en nog wat over boeken, literatuur enz.
(o.a. leesuitdaging 2022)
Dettie
Site Admin
Berichten: 44095
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Melden van niet werkende links en ledensites

Berichtdoor Dettie » 13 Mar 2005, 23:11

Als jullie op de site een link opmerken die niet werkt zouden jullie dat dan aan mij door willen geven?
En ook als een van de leden zelf een site heeft dan zet ik die op de link-pagina.

Alvast bedankt

Bernadet
Laatst gewijzigd door Dettie op 16 Mar 2006, 23:16, 2 keer totaal gewijzigd.

tiba
Berichten: 1559
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 23:58

Berichtdoor tiba » 13 Mar 2005, 23:18

Doen we hoor.

Tiba.

sneuper
Berichten: 21
Lid geworden op: 15 Mar 2005, 15:11
Contact:

Berichtdoor sneuper » 15 Mar 2005, 15:26

Op de site lees ik dat dit ook de plek is om links aan te melden. Hoewel ik pas 5 minuten lid ben, ben ik toch zo onbeschaamd het te doen. :oops:

Het is namelijk mijn eigen site, een weblog over het verzamelen van literaire boeken en het kopen en zoeken van boeken.

http://boekenblog.blogspot.com

Mag die op de linkspagina van de leestafel?

Ik las elders in het forum de berichten over het plezier van een nieuw boek en het ergens neerleggen en er alleen maar naar kijken.... herkenbaar! Wat een feest om nieuwe boeken te kopen, eraan te ruiken, ze voorzichtig te openen... en later in de kast te zetten en van tijd tot tijd terug te denken aan het ongelofelijke plezier dat ze hebben gebracht... Er gaat niets boven boeken. :D

Ik heb de leestafel natuurlijk wel toegevoegd op mijn linkspagina
http://boek.favos.nl

groet,

sneuper

Dettie
Site Admin
Berichten: 44095
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » 15 Mar 2005, 15:58

Welkom sneuper.

Ik zal je site plaatsen op de linkpagina.

Ja nieuwe boeken, ik kan er geen genoeg van krijgen. Ik neem me aldoor voor, nu koop ik écht een tijdje niets maar dan krijg ik weer een tip of zie ik iets moois liggen en dan ga ik weer overstag.
Maar het blijft genieten!

Bernadet

Christine
Berichten: 45
Lid geworden op: 11 Jan 2006, 14:40
Locatie: Grimbergen België
Contact:

Berichtdoor Christine » 20 Jan 2006, 15:45

Mag mijn blog er ook bij Bernadet :?: ;)

http://blog.seniorennet.be/christine/

Christine's Boekenplank :

recensies van thrillers en romans

Bedankt :!:
Breng ook eens een bezoekje aan mijn boekenplank:

http://blog.seniorennet.be/christine/

Dettie
Site Admin
Berichten: 44095
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » 20 Jan 2006, 15:47

ja natuuuuuuurlijk mag dat! Zal het er gelijk bij zetten.

Groetjes
Bernadet

Dettie
Site Admin
Berichten: 44095
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » 20 Jan 2006, 15:52

Hij staat erop Christine klik hier ... http://www.leestafel.info/productssimple0.html

Bernadet

Christine
Berichten: 45
Lid geworden op: 11 Jan 2006, 14:40
Locatie: Grimbergen België
Contact:

Berichtdoor Christine » 20 Jan 2006, 15:53

Vergat ik nog te vermelden dat ik de link van 'De Leestafel' op mijn weblog heb geplaatst ;)
Breng ook eens een bezoekje aan mijn boekenplank:



http://blog.seniorennet.be/christine/

Dettie
Site Admin
Berichten: 44095
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » 20 Jan 2006, 15:59

Ha dat is leuk Christine! :D

tiba
Berichten: 1559
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 23:58

Berichtdoor tiba » 24 Mar 2006, 15:03

Als je op de homepage op dichtersbiografieën klikt, zie je in het blauwgedrukte lijstje rechts de naam van Johanna Kruit niet staan.
(Misschien komt die nog?)
Als je dan een naam aanklikt, bv. Achterberg, zie je ineens in de rode reeks aan de linkerkant dat er ook een van Johanna Kruit is.

Groetjes. Tiba.

Dettie
Site Admin
Berichten: 44095
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » 24 Mar 2006, 15:38

Ik heb het veranderd Tiba, bedankt!

Bernadet

dstoffelsen
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 Jul 2006, 13:06
Locatie: Amsterdam

link

Berichtdoor dstoffelsen » 31 Jul 2006, 13:11

Ha Bernadet,

Fris & fruitig nieuw aan de leestafel, maar toch al met een linkje: http://www.recensieweb.nl/. Niet geheel belangeloos: het is een website waar ik van in de redactie zit. Is, denk ik, een goede aanvulling op de huidige lijstjes.

Zo, nu ga ik weer wat lezen.

Succes!

Daan.

minervaria
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 Aug 2006, 19:21

Link naar website

Berichtdoor minervaria » 19 Aug 2006, 19:31

Hallo,

dit is mijn eerste posting op dit forum. Ik heb de leestafel net ontdekt, aangeraden door Christine.
Wat een site zeg! Ik heb al meteen een boek gevonden dat ik zeker wil lezen, nl. De dwerg in het bordeel. ik houd namelijk van historische romans (maar niet alleen dit).

Ik heb ook een eigen website met boekrecensies, maar dan met non-fictie in verschillende gebieden: http://users.telenet.be/minervaria.
Ik weet wel dat dit een heel ander genre is.
Zie je het toch zitten, Bernadet, om een link naar mijn site op de leestafel te plaatsen? In ruil komt er een link naar de leestafel op die van mij.

Alvast bedankt, en groetjes,
(minerva)ria

Dettie
Site Admin
Berichten: 44095
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » 19 Aug 2006, 19:45

Hallo minerva, welkom bij Leestafel!

Ja hoor, geen punt om een link te plaatsen naar je site.
Ik zou zelf eigenlijk ook wel meer non-finctie willen lezen en plaatsen.
Gelukkig dat Cavendish (mijn man) af en toe een verslag maakt van non-fictie boeken. Maar ja, wij (de leestafelaars) waren druk met debutanten, samenleesboeken, recensieboeken enz.

Schrijf je de recensies van al die boeken op je site zelf?

Groetjes en veel plezier bij Leestafel.

Bernadet

minervaria
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 Aug 2006, 19:21

Berichtdoor minervaria » 19 Aug 2006, 19:57

Zo Bernadet,

dit is meteen gepiept.

En ja, ik heb alle recensies zelf geschreven. Wat nu gepubliceerd is, is geschreven in de afgekopen 5-6 jaar. Ik heb echter pas in april een website gemaakt, omdat het eigenlijk geen zin heeft al die recensies te laten 'verstoffen' op een harde schijf.

Maar een recensie is altijd een beetje subjectief, dus vind ik het wel leuk en leerrijk om commentaar en aanvullingen te krigen. Desgewenst plaats ik die bij mijn recensie met de naam van de schrijver.
En het zou ook wel leuk zijn om 'te delen'. Toekomstmuziek?

Groetjes,
minervaria

tiba
Berichten: 1559
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 23:58

Berichtdoor tiba » 20 Aug 2006, 00:05

Hallo Minerva(ria)

Welkom op leestafel. Hopelijk vind je hier onderwerpen en boeken naar je zin, en horen we nog vaak van jou. Ik heb ondertussen al rondgesnuisterd op je site en ben onder de indruk. Over allerhande interessante onderwerpen heb je heel wat gelezen!
Zelf ben ik niet zo'n veellezer, want vooral bezig met poëzie.
Je vindt me dan ook heel vaak onder die afdeling.
Mocht je zin hebben jezelf en je site voor te stellen, we hebben daarvoor een apart item:
http://oscar.messageboard.nl/7067/viewtopic.php?t=723
(voeg ik er maar even ter informatie bij).

Groetjes. Tiba.

berdine
Berichten: 3619
Lid geworden op: 23 Mei 2006, 20:42
Locatie: breda

Berichtdoor berdine » 20 Aug 2006, 09:32

Hallo Minervaria

Inderdaad, een indrukwekkende site, proficiat! Wat heb je veel gelezen! Als ik zo een paar recensies lees, krijg ik onmiddellijk zin me ook weer eens in non-fictie te verdiepen. Lees je ook fictie of kom je daar niet aan toe?

Groetjes,

Berdine

Dettie
Site Admin
Berichten: 44095
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » 20 Aug 2006, 13:47

Ik heb een link geplaatst minervaria

onder 'Boekbesprekingen'

http://www.leestafel.info/productssimple0.html

groet
bernadet

Gast

Berichtdoor Gast » 20 Aug 2006, 14:55

Hallo Minervaria,

Welkom bij de leestafel!
Ik heb net even op je site gekeken: indrukwekkend (en we hebben al zo veel te lezen!!).
Ik hoop je hier regelmatig te treffen!

minervaria
Berichten: 7
Lid geworden op: 19 Aug 2006, 19:21

Berichtdoor minervaria » 20 Aug 2006, 21:32

Hallo beste mensen,

pas nu zie ik jullie reacties. Ik had nochtans wel aangeklikt dat ik een mail wilde ontvangen na een reactie op dit topic, maar ik was vergeten automatisch inloggen aan te vinken.

Allereerst dank voor de link, Bernadet. Die ben ik alvast gaan bekijken, en hij werkt ook!

@ Tiba
Poezie is niet meteen mijn sterkste punt, maar ik weet goede poëzie wel naar waarde te schatten. Schrijf je zelf gedichten en publiceer je ze ook?
Ik sta in bewondering voor de wijze waarop sommige dichters onder woorden kunnen brengen wat eigenlijk onzegbaar is.
Dat is trouwens ook een kenmerk van grote literatuur: het onuitspreekbare woorden geven, wat de harten van de mensen raakt.
Maar daar ben ik zelf niet zo goed in, vind ik.
Later stel ik mezelf nog wel eens voor, nu wacht er nog een hoofdstuk te lezen. :)


@ berdine
Inderdaad, aan de fictie kom ik vaak niet eens meer toe. Maar ik moet wel toegeven dat ik erg kieskeurig ben. Voor mij moet fictie ook waarschijnlijk zijn, en dat is vaak niet het geval. Daarom houd ik van historische romans.


@janna
Klopt, we hebben al zoveel te lezen! Maar ik ben blijkbaar niet de enige die veel ongelezen boeken heeft staan. ;)
Soms denk ik aan een 'publiceerverbod', zodat iedereen zijn/haar achterstallige lectuur kan inlopen. :idea:
En ik neem regelmatig een kijkje op het forum, hoor. Dit is werkelijk hét van hét!


Groetjes,
minervaria

tiba
Berichten: 1559
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 23:58

Berichtdoor tiba » 20 Aug 2006, 22:17

Hallo Minervaria,

je schreef:
pas nu zie ik jullie reacties. Ik had nochtans wel aangeklikt dat ik een mail wilde ontvangen na een reactie op dit topic,


Ligt niet aan jou hoor. Hebben we sinds gisteren allemaal mee te kampen. Dit komt omdat Oscar messageboard de site aan het updaten is, zoals Bernadet hier ergens vermeldde (heb ik het goed uitgelegd, Bernadet?).
Hopelijk is het probleempje morgen van de baan.

Poezie is niet meteen mijn sterkste punt, maar ik weet goede poëzie wel naar waarde te schatten. Schrijf je zelf gedichten en publiceer je ze ook?
Ik sta in bewondering voor de wijze waarop sommige dichters onder woorden kunnen brengen wat eigenlijk onzegbaar is.


Ik ben enkel een (grote) liefhebster, Minervaria, en deel je bewondering voor hoe heel wat dichters 'de dingen des levens' verwoorden.
Door leestafel ben ik meer en meer gaan zoeken en ontdek steeds nieuwe gedichten en dichters. Zo leer ik veel bij.
In het begin plaatsten we ook gedichten die we zo maar mooi vonden, in de overtuiging dat dat mocht, mits correcte verwijzing naar uitgeverij, jaartal enz. Ondertussen weten we dat daar toestemmingen voor nodig zijn, maar dank zij heel veel speur- en schrijfwerk van Bernadet hebben we nu al de toestemming van een honderdtal dichters. En dat is niet niks!

Ik hoop je dan ook af en toe op onze poëzieafdeling te ontmoeten!

Groetjes. Tiba.

Dettie
Site Admin
Berichten: 44095
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » 21 Aug 2006, 07:30

Die ben ik alvast gaan bekijken, en hij werkt ook!


haha ja het zou slecht zijn als hij niet werkte! :D

Bernadet

berdine
Berichten: 3619
Lid geworden op: 23 Mei 2006, 20:42
Locatie: breda

Berichtdoor berdine » 21 Aug 2006, 16:59

Ik krijg ook geen mails meer door. Niet dat dat veel uitmaakt, hoor. Ik kijk toch wel :D

tiba
Berichten: 1559
Lid geworden op: 16 Mei 2004, 23:58

Berichtdoor tiba » 21 Aug 2006, 19:42

Het is toch praktischer als je een mail krijgt.
Nu moet je het hele item naar beneden scrollen, en ik volg zoveel items... (dat scrollen is nog altijd niet goed voor mijn arm).
Zou dit nog in orde komen, Bernadet? Weet je er al meer over?

Groetjes. Tiba.

berdine
Berichten: 3619
Lid geworden op: 23 Mei 2006, 20:42
Locatie: breda

Berichtdoor berdine » 21 Aug 2006, 20:20

Kun je niet met het toetsenbordpijltje naar beneden gaan, dat is minder belastend voor je arm, dan met het wieltje van je muis scrollen?


Terug naar “Diversen - proza”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 99 gasten