Ongekende Service (was: Gunter Grass bericht verdwenen ?)

Van alles en nog wat over boeken, literatuur enz.
(o.a. leesuitdaging 2022)
Gast

Ongekende Service (was: Gunter Grass bericht verdwenen ?)

Berichtdoor Gast » 20 Sep 2006, 13:38

Hallo allemaal,

Een poosje geleden heb ik een oproep geplaatst met een vraag over een citaat van Gunter Grass.

Ik was veraast over hoe snel het door mij gezochte antwoord werd gevonden.

Daar ik 1 1/2 maand van huis ben geweest heb ik nu pas tijd het antwoord te copieren en te bewaren op mijn harde schijf.

Maar hoe ik ook zoek ik kan de desbetreffende draad niet meer vinden. Waar is de draad gebleven ? Worden er draden gewist in dit forum ? Ik kan me niet voorstellen dat een literair forum dat doet. Waarschijnlijk zoek ik gewoon niet goed ?!??!

Bram
Laatst gewijzigd door Gast op 28 Okt 2006, 10:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Dettie
Site Admin
Berichten: 44090
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » 20 Sep 2006, 14:45

Ja helaas, dat kan ik niet weten dat je pas na 1 1/2 maand de tijd hebt om het bericht te kopiëren. Misschien had je dat beter gelijk kunnen doen?

En inderdaad als bij diversen een draadje niet meer actief is, er niet op gereageerd wordt of als het bericht verouderd is dan ruim ik het op. Sommige onderwerpen komen nog wel eens terug en die laat ik dan staan. Ook de nieuwsberichten schoon ik af en toe op, dit om het forum snel in het gebruik te houden.

Groet
bernadet

Gast

Berichtdoor Gast » 20 Sep 2006, 14:47

Opruimen ? Wat is het nut daarvan. Als je de berichten laat staan bouw je in de loop der jaren een interesant archief op.

Een boek dat je gelezen hebt gooi je toch ook niet weg ?

Dettie
Site Admin
Berichten: 44090
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » 20 Sep 2006, 14:49

Dat staat hierboven wat het nut daarvan is, een forum niet al te traag laten worden! en de 'diversen' berichten zijn vaak tijdelijke weetjes dus waarom zou ik ze bewaren? Is totaal niet interessant om ze wel te bewaren.

bernadet
die wel een heel interessant literatuur, poëzie, kinderboeken, spannende boeken en thema-archief heeft

Dettie
Site Admin
Berichten: 44090
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » 20 Sep 2006, 15:00

ja sorry, het schiet een beetje verkeerd bij mij.
ik voel me een beetje aangevallen en krijg min of meer een verwijt dat ik iets weghaal omdat jij na 1 1/2 maand tijd en gelegenheid blijkt te hebben om een bericht op te slaan, wat in feite maar een heel kleine handeling is.
Misschien heb je jouw vraag dan op een verkeerd tijdstip gesteld, als je voor opslaan van het antwoord geen tijd bleek te hebben?

Bernadet
die overigens als ze zich goed herinnert gevraagd heeft of het weg kan.
Laatst gewijzigd door Dettie op 20 Sep 2006, 20:27, 2 keer totaal gewijzigd.

berdine
Berichten: 3619
Lid geworden op: 23 Mei 2006, 20:42
Locatie: breda

Berichtdoor berdine » 20 Sep 2006, 15:06

Nou Bramster, vooruit, ik heb het nog één keer voor je opgezocht. Ik zou de tekst nu snel kopiëren, want ook bij die krant zal het niet eeuwig blijven staan.

http://www.faz.net/.../Doc~ED1E99E51572 ... ntent.html - 47k

Groetjes,

Berdine

berdine
Berichten: 3619
Lid geworden op: 23 Mei 2006, 20:42
Locatie: breda

Berichtdoor berdine » 20 Sep 2006, 15:22

Deze link werkt niet, heb ik gemerkt.
Doe als volgt: Ga naar google, type in Günter Grass, op pagina 7 vind je dan een item van faz.net: Günter Grass im Interview: "Warum ich nach sechzig Jahren mein....".
Verder weet je het wel, hè?
(Rechtstreeks via faz.net is het mij niet gelukt dit interview te vinden)

Dettie
Site Admin
Berichten: 44090
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » 20 Sep 2006, 15:45

http://tinyurl.com/j6unl

Hier is de rechtstreekse link.

Bernadet

Gast

Berichtdoor Gast » 28 Okt 2006, 10:41

TOP

Harstikke bedankt !


Terug naar “Diversen - proza”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 119 gasten