TV Cultura

Van alles en nog wat over boeken, literatuur enz.
(o.a. leesuitdaging 2022)
berdine
Berichten: 3619
Lid geworden op: 23 Mei 2006, 20:42
Locatie: breda

TV Cultura

Berichtdoor berdine » 19 Sep 2006, 19:35

We hebben een nieuwe tv-zender die ook digitaal uitzendt: Cultura. Hij is op tv te ontvangen als je digitale tv hebt. Maar ook via de computer kun je live kijken naar wat er op dat moment wordt uitgezonden. Een aantal programma's zijn ook "on demand". Aangezien er ook iedere dag wel wat over auteurs te zien is, meld ik dit maar even. Vanavond b.v. iets over Tommy Wieringa. rond 19.45 uur. En een uitzending over Maarten 't Hart van de afgelopen dagen is on demand nog te zien. Dus ga maar eens kijken:

http://cultura.nps.nl/


P.S. Het zijn wel oude uitzendingen!

elviratoverspin
Berichten: 386
Lid geworden op: 21 Mei 2005, 22:33
Locatie: leuven

Berichtdoor elviratoverspin » 19 Sep 2006, 20:52

kan je dat zomaar vanop eender welke pc, of heb je een tv-kaart nodig? en in welke opzichten is het betalend?
"leven is veel meer dan eten en vechten om de macht" (J.L. Seagull)

Dettie
Site Admin
Berichten: 44090
Lid geworden op: 01 Jan 1970, 02:00
Contact:

Berichtdoor Dettie » 19 Sep 2006, 20:59

Wat een goede link berdine, hij staat gelijk bij m'n favorieten.

Bernadet

berdine
Berichten: 3619
Lid geworden op: 23 Mei 2006, 20:42
Locatie: breda

Berichtdoor berdine » 19 Sep 2006, 21:04

elviratoverspin schreef:kan je dat zomaar vanop eender welke pc, of heb je een tv-kaart nodig? en in welke opzichten is het betalend?


Het lijkt mij dat het met elke pc moet kunnen. Klik op de link en vervolgens op "start het kanaal". Hij moet even laden en dan kun je het programma zien. Ze zenden niet altijd uit heb ik gemerkt, toen ik mijn eigen link wilde proberen. Dan krijg je een soort testbeeld. Het zijn wel oude programma's. Je hoeft niets te betalen.


Terug naar “Diversen - proza”

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 113 gasten