Nieuw aangeschaft
Re: Nieuw aangeschaft
jaaaaaa....de kinderboekenweekaankopen kwamen binnen vandaag. Ik had nog bonnen te verbrassen en daar leek me dit een mooie week voor.
Heb 'haat die kat"gekocht, van Sharon Creech, na een tip van berdine.
Na "hou van die hond" wil ik alles van die vrouw lezen, en het begin is alweer veelbelovend.
Verder Superhelden van Geronimo Stilton, voor in de voorleeskist,en een meester Jaap om weg te geven. En het boekenweekgeschenk natuurlijk. Leuk!
Groeten Willeke
Heb 'haat die kat"gekocht, van Sharon Creech, na een tip van berdine.
Na "hou van die hond" wil ik alles van die vrouw lezen, en het begin is alweer veelbelovend.
Verder Superhelden van Geronimo Stilton, voor in de voorleeskist,en een meester Jaap om weg te geven. En het boekenweekgeschenk natuurlijk. Leuk!
Groeten Willeke
Vandaag begon de boekenuitverkoop van Selexyz. Het stelde niet veel voor: één tafel met een paar dozen. Maar het eerste boek waar mijn oog op viel was.........Haat die kat!!!!! 50% korting.
Ook nog Broere van Bart Moeyaert gevonden, dus een goed begin van de dag!

Ha ha, jij blij!!
Ik ga er niet heen, heb al te veel liggen.
Ik ga er niet heen, heb al te veel liggen.
Heeee......wat goed Berdine!!!!
Dit is eigenlijk een boek om te hébben
ik wordt er zo vrolijk van dat ik niet eens ga mopperen dat ik een week geleden ( ook bij Selexyz) de volle prijs heb betaald voor dat boek
Broere klinkt ook goed trouwens,
zéker een goed begin van de dag!!!
grroeten
Willeke
Dit is eigenlijk een boek om te hébben
ik wordt er zo vrolijk van dat ik niet eens ga mopperen dat ik een week geleden ( ook bij Selexyz) de volle prijs heb betaald voor dat boek

Broere klinkt ook goed trouwens,
zéker een goed begin van de dag!!!
grroeten
Willeke
Ha ik heb ook de volle prijs betaald en vind dat ook niet erg. Het is een prachtig boekje, ook qua uitvoering.
Broere is erg leuk!
Goeie aankopen berdine!
Dettie
Broere is erg leuk!
Goeie aankopen berdine!
Dettie
-
Recensieboek ontvangen: De schaduw van Lucifer van David Hewson. Deze auteur is bekend van zijn serie boeken met Nic Costa in de hoofdrol, spelend in Venetië, maar dit is een boek buiten de serie. Ben benieuwd!
Die ligt hier ook. Gaan we samen lezen???
-
Marjo schreef:Die ligt hier ook. Gaan we samen lezen???
Lijkt me prima! Wanneer wil/kun jij erin beginnen? Ik zou vanaf zaterdag kunnen.
Doen we dat!
Vanwege enthousiasme over beide schrijvers zojuist achter de maan van Sharon Creech gekocht
en ik kom nooit meer terug van Rindert kromhout.
Ik hoor mezelf van de week nog iets zeggen over een boekenaankoop-stop
zucht
afijn, het was op marktplaats en de totale schade was 2.50
dat zij me vergeven, toch
en ik kom nooit meer terug van Rindert kromhout.
Ik hoor mezelf van de week nog iets zeggen over een boekenaankoop-stop
zucht
afijn, het was op marktplaats en de totale schade was 2.50
dat zij me vergeven, toch

-
En nog een recensieboek ontvangen: Onder de meidoorn van Ai Mi.
Een op ware gebeurtenissen gebaseerde roman over een meisje dat tijdens de Culturele Revolutie naar een afgelegen bergdorp wordt gestuurd voor 'heropvoeding'. Haar gedrag is bepalend voor de toekomst van haar familie. Dan ontmoet ze Lao San, de zoon van een hooggeplaatste militair. Hun relatie mag niet, maar hun aantrekkingskracht is te sterk.
Een op ware gebeurtenissen gebaseerde roman over een meisje dat tijdens de Culturele Revolutie naar een afgelegen bergdorp wordt gestuurd voor 'heropvoeding'. Haar gedrag is bepalend voor de toekomst van haar familie. Dan ontmoet ze Lao San, de zoon van een hooggeplaatste militair. Hun relatie mag niet, maar hun aantrekkingskracht is te sterk.
Die heb ik niet hoor..
Onder de meidoorn van Ai Mi.
en die heb ik wel! Samen lezen Joananinha?
Dettie

Dettie
-
Dettie schreef:Onder de meidoorn van Ai Mi.
Dettie
LOL! Prima, maar na dat andere boek, OK? Of begin jij er al gelijk in?
Ik was al een klein stukje begonnen maar heb nog genoeg liggen om te lezen dus roep maar wanneer je begint dan lees ik mee.
Dettie
Dettie
-
Prima Dettie! Wat vond je van het begin? Mij trekt het boek wel aan gezien het onderwerp maar heb er verder nog niet naar gekeken.
Joanazinha
Joanazinha
Post voor Mevrouw Bromley van Stefan Brijs en Brandlucht van Erik Vlaminck.
Die van Vlaminck heb ik hier ook liggen, maar het vreemde van dat boek is dat toen hij een stuk voorlas, dat stukje mij heel bekend voorkwam! En kom er dan maar eens achter waar ik dat van kennen kan!
Ik heb vandaag mijns ondanks een boekenmarkt bezocht en er behalve een waaier met paddenstoelen ook een boek over kathedralen en een over Maria van Hongarije meegenomen. En nog wat maar dat ligt intussen al boven, weet ik al niet meer. O ja, eentje van Maarten 't Hart 'De Ottolaan'.
Ik heb vandaag mijns ondanks een boekenmarkt bezocht en er behalve een waaier met paddenstoelen ook een boek over kathedralen en een over Maria van Hongarije meegenomen. En nog wat maar dat ligt intussen al boven, weet ik al niet meer. O ja, eentje van Maarten 't Hart 'De Ottolaan'.
Ja daar kan ik ook geen antwoord op geven. Het duurt ook nog wel even voor ik aan Brandlucht toe ben.
Heb je veel van hem gelezen? Ik alleen Suikerspin.
Heb je veel van hem gelezen? Ik alleen Suikerspin.
Ja die, en 'wolven huilen' en 'De portrettentrekker'. Tja, het zal hier ook nog wel even duren..
Johan Fabricius, De scheepsjongens van Bontekoe (download van dbnl)
Waarom ? Wij hebben vorige week de Nederlandse verfilming gezien, en die is ons heel goed meegevallen. Het moeten niet altijd romans of films voor volwassenen zijn.
Waarom ? Wij hebben vorige week de Nederlandse verfilming gezien, en die is ons heel goed meegevallen. Het moeten niet altijd romans of films voor volwassenen zijn.
Lezer100
Ha dat is leuk Lezer100. Dat is heel lang geleden dat ik dat boek gelezen heb.
Dettie
Dettie
Dettie schreef:Ha dat is leuk Lezer100. Dat is heel lang geleden dat ik dat boek gelezen heb.
Dettie
Een recensie zal volgen Dettie, binnen enkele weken.
Lezer100
Ongehoorzaamheid - Naomi Alderman
De schaakspeelster - Henrichs, B.
Beide in de uitverkoop. Ben benieuwd
Dettie
De schaakspeelster - Henrichs, B.
Beide in de uitverkoop. Ben benieuwd
Dettie