Momenteel lees ik.....
-
-
-
-
Lezer100 schreef:Dettie schreef:Persoonlijk vind ik dat ook het mooiste deel waarschijnlijk komt dat ook omdat alles nog nieuw, een verrassing, is.
Dettie
Ik ben dit boek ooit eens begonnen, in een ander leven. Weet nog altijd niet waarom ik het toen nooit heb uitgelezen.
Lezer100
Eindelijk uitgelezen. Misschien begin ik binnen enkele weken wel aan het tweede deel.
Lezer100
En nu ligt Umberto Eco's "De naam van de roos" klaar. Ik heb het ooit gelezen, maar ga het nu herlezen in functie van een tip die ik kreeg van mijn vrouw, die verpleegkunde volgt. Blijkbaar wordt hierin de volledige evolutie van een ziektebeeld geschetst (syfillis). Daar heb ik toentertijd niet bij stilgestaan. Het einde klopt alvast (en dit wordt ook duidelijk in de film weergegeven), wanneer de abdij in de vlammen opgaat, door een waanzinnige aangestoken.
Lezer100
Lezer100
Laatst gewijzigd door Lezer100 op 29 Sep 2010, 12:14, 1 keer totaal gewijzigd.
Marjo schreef:Dat wist ik ook niet, zou het het proces van lezen veranderen? Het is een pittig boek..
Ben wel benieuwd. Ga me wel eerst even meer gedetailleerd informeren, maar de symptomen zouden zeer duidelijk beschreven worden, en het zich verbreiden ervan, als een pest, in de kloostergemeenschap. Hoe dit mijn leesproces zal beïnvloeden, weet ik nog niet.
Lezer100
-
Ik ben vandaag begonnen in Soulless van Gail Carriger. Geheel buiten mijn normale genre(s)... Het is namelijk een steampunk vampierroman :\ Maar het begint eigenlijk wel grappig, leest waarschijnlijk net zo lekker weg als een goede detective!
In de internationale boekbloggerswereld is het vrij bekend, maar volgens mij is het niet in Nederland uitgebracht.
In de internationale boekbloggerswereld is het vrij bekend, maar volgens mij is het niet in Nederland uitgebracht.
\\\///\\\///\\\///\\\///\\\///\\\
Kom eens langs op Graasland!
Kom eens langs op Graasland!
Vandaag een erg leuk kinderboek uitgelezen Hut Hok Huis. Het is een boek waar allerlei erg mooie huizen ontworpen door architecten. Ik had het verslag klaar met heel veel linken er in naar de besproken huizen. Valt m'n PC uit! Dag verslag... Morgen maar opnieuw.
Ben nu begonnen in het recensie-boek Wolf Hall van Hilary Mantel (booker-prijs 2009) Een enorm dikke pil dus het kan nog wel even duren voor er een verslag komt. Ik was er al eerder in begonnen maar toen drong het verhaal niet erg tot me door, nu wel gelukkig
Dettie
Ben nu begonnen in het recensie-boek Wolf Hall van Hilary Mantel (booker-prijs 2009) Een enorm dikke pil dus het kan nog wel even duren voor er een verslag komt. Ik was er al eerder in begonnen maar toen drong het verhaal niet erg tot me door, nu wel gelukkig

Dettie
Dettie schreef:Ben nu begonnen in het recensie-boek Wolf Hall van Hilary Mantel (booker-prijs 2009) Een enorm dikke pil dus het kan nog wel even duren voor er een verslag komt. Ik was er al eerder in begonnen maar toen drong het verhaal niet erg tot me door, nu wel gelukkig
Oeh! Ik ben benieuwd te horen wat je daarvan vindt... Sta niet te trappelen om het op te pakken