Boek kiezen...
@ Cyra: Ik zou ook "De stoel van God" nemen
@ Berdine: Jetje - Top Naeff
@ Ik geef geen titels op maar ik heb 7 planken met dubbele rijen boeken staan. 4 planken links en 3 planken rechts. Geef maar een plank en een nummer op en dan erbij links of rechts en voorste rij of achterste rij.
@ Dettie: 2de plank rechts onderaan, achterste rij, 9de boek van links te tellen

@ Berdine: Jetje - Top Naeff
@ Ik geef geen titels op maar ik heb 7 planken met dubbele rijen boeken staan. 4 planken links en 3 planken rechts. Geef maar een plank en een nummer op en dan erbij links of rechts en voorste rij of achterste rij.
@ Dettie: 2de plank rechts onderaan, achterste rij, 9de boek van links te tellen

Marjo schreef:Sorry, ik dacht dat jij het er in een chat over had gehad, maar dan was het Jeanette op de Debutantendag...
We hebben het in Dordrecht over dit boek gehad, Marjo! Maar wat leuk dat jij ook zo enthousiast over dit boek bent!
Ik heb het boek ook twee gelezen en er ook twee keer van genoten!
Groeten,
Jeannette
-
-
Ik heb een paar 'moet lezen' boeken liggen die voorgaan: 311, Pelican Court van Debbie Macomber (derde in een serie boeken over mensen in een klein dorp bij Seattle, ringboek van bookcrossing); Italian Shoes van Henning Mankell (ben ik in bezig), het spannende samenleesboek (kan ik vrijdag bij de bieb halen), het 'gewone' samenleesboek (nog te halen/reserveren in de bieb). Daarna heb ik een paar dozen boeken op zolder liggen (bij elkaar zo'n honderd boeken) die ik allemaal nog graag eens wil lezen..... En ik verwacht deze maand nog een paar recensieboeken te ontvangen.
Ik kan mijn lol wel op voorlopig!
Ik kan mijn lol wel op voorlopig!

Laatst gewijzigd door Joanazinha op 15 Okt 2009, 08:23, 1 keer totaal gewijzigd.
-
LOL! Ik ga vanavond gelijk kijken welk boek dat is en dan komt die als eerste boek op de stapel nadat de -moet-lees- boeken uit zijn
.
(Voor alle duidelijkheid: ik heb geen 100 dozen met boeken op zolder staan, maar dozen met totaal zo'n 100 boeken.....). Heb mijn berichtje even aangepast in dier voege
.)

(Voor alle duidelijkheid: ik heb geen 100 dozen met boeken op zolder staan, maar dozen met totaal zo'n 100 boeken.....). Heb mijn berichtje even aangepast in dier voege

Wat een leuk topic is dit. ik zie het nu pas, en zelfs dat pas nadat Berdine me er in de chat attent op maakte.
ik ben na twee jaar flink doorlezen eindelijk door mijn "nog te lezen-plank" heen, dus ik kan niet actief meedoen.
Maar ik bied me natuurlijk meteen als vrijwilliger aan om te roepen wat een ánder lezen moet.
En als de drie boeken die nu nog op mijn nachtkastje liggen uit zijn en er is niets anders bijgekomen
dan meld ik me hier en dan mogen jullie een plank en boeknummer noemen wat ik ga hérlezen.
Groetjes
Willeke
ik ben na twee jaar flink doorlezen eindelijk door mijn "nog te lezen-plank" heen, dus ik kan niet actief meedoen.
Maar ik bied me natuurlijk meteen als vrijwilliger aan om te roepen wat een ánder lezen moet.
En als de drie boeken die nu nog op mijn nachtkastje liggen uit zijn en er is niets anders bijgekomen
dan meld ik me hier en dan mogen jullie een plank en boeknummer noemen wat ik ga hérlezen.
Groetjes
Willeke